לפני חצי שנה דיווחו מדורי הבידור כי הזמר שי גבסו בן הארבעים נמצא בהליך הורות משותפת וצפוי להפוך לאבא בקרוב. כעת, חושף הזמר את ההיריון המתקדם, כשהוא משתף תמונות עם האמא, לין לאור, תסריטאית במקצועה וכותב: "‏עברתי לא מעט רכבות הרים, ‏אבל בכל המסלול שעברתי תמיד ידעתי שאני אהיה אבא. ‏לפני שנה הכרתי את לין ‏וישר הרגשתי שהיא מהכוכב שלי ‏ושאיתה זה יכול לקרות. את אמורה להגיע עוד כמה שבועות ‏והאמת שאני פשוט מחכה לך. ‏לא מעשי את עצמי בדמיונות אלא פשוט מחכה לך, ‏כי המפגש בינינו יהיה לאורך חיים שלמים. ‏בתוך כל הצפייה, לין ואני החלטנו להצטלם קצת. אז הנה כמה תמונות שלנו".

גבסו פרסום לפני כשלושה חודשים, בערב ראש השנה, תמונת אולטרסאונד של התינוקת שעתידה להיוולד וכתב: "בתמונה, צעד קטן לאדם. או יותר נכון - צעד קטן לאדמית". עוד לפני כן, התייחס הזמר לנושא ההורות המשותפת בריאיון לרדיו 103FM כשאמר: "זה מבריק. המחשבה שאפשר לעשות את זה בצורה כזו, וזה גם אהבה טהורה. זה לבוא באנרגיה טובה, וזה מרגיש זורם והרמוני. זאת האמת. ראיתי תגובות של אנשים שאומרים שזה לא טוב לילדים, מת על זה שאנשים חושבים שהם יודעים מה טוב לילדים. עם כל הכבוד לעבר, העתיד הרבה יותר מעניין ומבטיח".

גבסו מצטרף לעוד רבים וטובים שיצרו בייבי בום בביצה המקומית בחודשים האחרונים. אליאנה תדהר וליבי רן הכריזו כי הם מצפים ליורש עצר משל עצמם, מלבדם היו גם אסי עזר ואלברט אסקולה שהודיעו כי הם מצפים לילד שני, אח לאלכס בת השנה, ואילו רק היום (רביעי), הכריזה הדוגמנית שיר אלמליח כי היא בהיריון שלישי, מבן זוג זוגה, דותן שטרן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Assi Azar‎‏ (@‏‎assiazar‎‏)‎‏