בצל ימי המלחמה, ודיווחים קשים על חיילים שנפלו ברצועה, המנחה היפהפייה ירדן הראל מבשרת על פרידה כואבת. הראל, שהתגרשה לפני כשנה וחצי מבעלה עומרי שלום, אחרי 22 שנות זוגיות מתוכם 11 שנות נישואים, פצחה כזכור בזוגיות מאוהבת עם מתן כהן, צלם במקצועו, לאחר שהשניים נפגשו על סט הצילומים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yarden Harel‎‏ (@‏‎yardenha‎‏)‎‏

המנחה והדוגמנית, שמרה את הזוגיות הרחק מאור הזרקורים אלא שנראה כי המלחמה הביאה ללא מעט משברים במערכות יחסים, ואחרי הבשורות על הפרידה של קרן פלס ונועם טור, מגיע תורה של הראל לפרק את החבילה. בפוסט ששיתפה הבוקר, כתבה: ״בתוך כל הכאב הגדול שכולנו נמצאים בו, מצאתן את הזמן גם לשאול מה שלומי ומה איתנו, אז קודם כל תודה ואני מעריכה את זה, כן מתן ואני נפרדנו, יש בינינו המון אהבה עכשיו ותמיד״.

ירדן הראל על הפרידה מבן הזוג מתן כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל על הפרידה מבן הזוג מתן כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הראל כאמור, היתה נשואה בעבר לעומרי שלום. השניים הביאו לעולם את התאומים לני וגפן בהליך פונדקאות לאחר שנים של ניסיונות להיכנס להריון טבעי. הראל דיברה בפתיחות על הנושא, עד הרגע המאושר בחייה בו הפכה לאמא לתאומים המתוקים. הפרידה הנוכחית, מצטרפת לגל פרידות כואב שפוקד את ביצת הבידור המקומית. אקי אבני התגרש לאחרונה מאשתו בתשע השנים האחרונות, ניקול מילר, וגם יוצאי חתונה ממבט ראשון חן דריקס ויוסי עזרא, וטל רואה ורון שוורץ החליטו לפרק את החבילה ולסיים את מערכת היחסים שלהם.

ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)