לפני שנה וארבעה חודשים הלך לעולמו כוכב הרשת הנודע עידן אוחיון בן ה-28 בלבד, במחלקה הפנימית בבית חולים ברזילי באשקלון כשהוא סבל מקשיי נשימה. אלא שכעת מגישה משפחתו תביעת ענק לבית המשפט המחוזי נגד בית החולים ברזילי בגין רשלנות רפואית לכאורה ודורשת פיצוי כספי בסך 2.5 מיליון שקלים. 

כפי שדיווח לראשונה עמוד האינסטגרם ״ישראל בידור״, עו״ד דקלה ואנונו המייצגת את המשפחה, טענה במכתבה כי אוחיון הגיע לבית החולים כשהוא סובל מקשיי נשימה. אלא שמרגע הגעתו למיון, הוא הופקר. כך לדוגמא סירבו לתת לו מיטה והוא נאלץ ללכת למרות שהתקשה. כשהוא עשה את הצרכים על עצמו, דאגו משפחתו להחליף לו בגדים בעצמם מספר פעמים, במקום הצוות הסיעודי של בית החולים, כשמצבו התדרדר והמשפחה דרשה להנשים אותו, נמסר להם כי אין מקום בטיפול נמרץ.  

חודשים ספורים אחרי מותו גם אימו של אוחיון, שהייתה חולת סרטן בדרגה 4. המשפחה תובעת כעת על סכום של 2.5 מיליון שקלים כי להערכתם פוטנציאל ההשתכרות של אוחיון שנגדע עם מותו מוערך במיליוני שקלים.

מבית החולים "ברזילי" נמסר: "עידן אוחיון המנוח אושפז במחלקה פנימית בבית החולים ברזילי. לצערנו הוא נפטר במהלך האשפוז. העובדות נבדקו ומנהל בית החולים אף נפגש לשיח עם משפחת המנוח. מפאת חיסיון רפואי, ומפאת הגשת תביעה הנושא יתברר בערכאות משפטיות. אנו מנחמים את המשפחה״.