כמעט ארבע שנים של מאבק משפטי ממושך ומתוקשר עם חילופי האשמות קשים בפומבי, הגיעו סוף סוף לסיומם. הדוגמנית בדימוס ג׳ני צ׳ראווני ואיש הנדל"ן רוני מאנה חתמו הבוקר על הסכם גירושים. כידוע, אחרי 14 שנות זוגיות מתוכם תשע שנות נישואים, השניים נפרדו בפברואר 2020 בקול תרועה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני (צילום: שוקה כהן)
רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני (צילום: שוקה כהן)

הזוג לשעבר שחולק שתי בנות משותפות, החלו לנהל הליך משפטי מורכב וממושך על תשלומי המזונות והרכוש המשותף. אלא שבשקט בשקט, מתחת לראדר הצדדים הגיעו להבנות והסכמות וחתמו הבוקר (ראשון) סופית על הסכם גירושים, כשהם מסיימים ברוח טובה ומניחים את משקעי העבר מאחור. מאז הפרידה צ׳רוואני כידוע המשיכה הלאה ופצחה בזוגיות עם גיל גרוסמן. 

רוני מאנה מסר ל-TMI: "לאחר כל הסכסוך הארוך, הבנו שנינו שטובת הילדות אמילי ואריה היא לפני הכל. בסופו של דבר, התוצאה הסופית לא משנה כי הכל בשביל הילדות. הזמן עשה את שלו, היו הרבה אמוציות וכעסים והשכלנו שנינו להגיע להבנה. עורכי הדין שלי סיגל בלינסון שפרן ודין עדני שכנעו אותי לאחר הרבה שיחות שהדרך הטובה ביותר זה לגמור את הסכסוך שיצא מכל פרופורציות ולא משנה מה תהיה התוצאה הסופית הנפגעות העיקריות יהיו הילדות, ולכן לטובת הילדות האהובות שלנו הגענו להבנות. הבת הגדולה אמילי בעננים והיא מאוד שמחה ומאושרת וזה היה שווה את כל זה".

עורכי הדין של מאנה, דין עדני וסיגל בילינסון שפרן אמרו ל-TMI: "רוני כאדם ישר דרך וערכי השכיל לסיים את כלל המחלוקות עם הגברת צ׳רוואני בדרך של הסכמות מתוך ראיית טובת הבנות ועתידן. מלכתחילה ולאורך כל הדרך ניהל רוני את ההליך המשפטי בצורה ישרה, הוגנת ומכובדת.זכות לייצג אדם כמותו שהפך לחבר אמת לכל החיים״.

רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)