העיתונאית נסלי ברדה הפתיעה את כולם כשהודיעה לפני כחמישה חודשים על פרידה מבת זוגה בעשור האחרון, אירית מגל. השתיים היו מהזוגות היציבים ביותר בתעשיית הבידור, ובשנת 2018 אף עמדו תחת חופה. בהמשך, הביאו מגל וברדה בת משותפת ונראה היה שהן צועדות לעבר עתיד בטוח, אולם אז הגיעה הפרידה המפתיעה. בחודש יולי האחרון, שיתפה ברדה את עוקביה וכתבה: "אחר כעשר שנים פלוס ילדה אהובה, הזוגיות שלי ושל אירית הסתיימה. זה קשוח וכואב מאוד אבל זו המציאות. אני מאחלת לכולנו וגם לעצמי שנתחזק ונשטף בכמה שיותר אהבת אמת".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נסלי ברדה, אירית מגל (צילום: אינסטגרם)
נסלי ברדה, אירית מגל (צילום: אינסטגרם)

כעת, נראה שהעיתונאית המשיכה הלאה בחייה וכבר נמצאת בתחילתה של זוגיות חדשה. ברדה, כך על פי פרסום ראשון של וואלה סלבס, מתחזקת מערכת יחסים מתחת לרדאר והרחק מאור הזרקורים. הבחורה המסקרנת היא סיוון פישלר, מנהלת תקשורת ופיתוח עסקי של הועד האולימפי וגם היא אמא לילד אחד. השתיים לא פרסמו דבר על הזוגיות ההולכת ומתהדקת, אך נראה שלגמרי מדובר במשהו רציני שנרקם. 

ברדה עלתה לכותרות לפני כשנה וחצי כשטרגדיה נוראית פקדה את משפחתה, כשאביה גבריאל ברדה נהרג בתאונת דרכים קשה. נהג רכב שהתפרע על הכביש ונהג נגד כיוון התנועה, התנגש ברכבו של האב ליד מחלף אורנית והוא נהרג במקום. בימים אלו כידוע, גם העיתונאית המוערכת ממשיכה לעבוד בכל הכוח ומובילה את התכנית "גיבורים" בקשת 12 על סיפורי הגבורה ההרואיים של המלחמה. 

נסלי ברדה (צילום: בני בכר)
נסלי ברדה (צילום: בני בכר)