‏אתמול בצהריים חבר הכנסת אחמד טיבי הבחין בשרשרת מפת ארץ ישראל שענדה שגרירת ההסברה שלנו, נועה תשבי. טיבי טען בציוץ שהעלה לטוויטר כי מדובר בקריאה לרצח עם, והשווה את השרשרת לאמירות הפרו פלסטיניות ״מהנהר עד לים‏״. תשבי שהתארחה אתמול אצל איש העסקים איל וולדמן, בערב הוקרה על עשייתה למען ישראל, החליטה שם להשיב לאמירות יחד עם בן כספית.

בסרטון שצילמה מהאירוע יחד עם העיתונאי בן ‏כספית, פנתה תשבי לחבר הכנסת ואמרה: ״‏שלום לחבר הכנסת אחמד טיבי, הבנתי שיש לך איזה עניין עם השרשרת ‏שלי. רציתי את חברך בן כספית שיעזור ללבן העניינים״. העיתונאי הציג את השרשרת בסרטון ופנה לטיבי ישירות, ואמר: ‏״הסתכלתי לתוך השרשרת הזו, תנוח דעתך, עזה, יהודה ושומרון, כל השטחים הפלסטינים ‏נמצאים פה מסומנים, הכל בסדר. ‏אני מזכיר לך אחמד, ‏אתה זקן ‏חברי הכנסת בישראל, ‏התחלתם את 48׳ עם 150 אלף אזרחים ערבים, היום ‏אתם שני מיליון. אין ג׳נוסייד, הכל בסדר, ‏ג׳נוסייד זה בצד השני״. 

בערב ההוקרה אתמול התארחו מגוון רחב של אנשים, ביניהם בני גנץ, איילת שקד, בר רפאלי, גלית גוטמן, אופירה אסייג וכמובן גם העיתונאי בן כספית. ערב ההוקרה נערך על ידי איל וולדמן, שבתו ובן זוגה, דניאל ונועם, נרצחו במסיבה ברעים. 

בני גנץ, נועה תשבי, איל וולדרמן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
בני גנץ, נועה תשבי, איל וולדרמן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)