כוכב ״האח הגדול״, גיא איתן, שרק לאחרונה השתלח בדנית גרינברג, כעת סוגר חשבון עם חגית נרקיס שתועדה בסרטון שהפך לויראלי. בסרטון היא צווחת על חייל גולני ומאשימה אותו שהם הורגים בעזה חפים מפשע. איתן עשה עבודת מחקר מעמיקה והשיג את הנייד הפרטי שלה. לאחר מכן שמר אותה תחת השם ״חגית חולת מחבלים״, והציף את הטלפון שלה בהודעות נאצה.

בין ההודעות שנשלחו: ״שבוע טוב המבדיל בין קודש לחול והמבדיל בין כוס על האמא שלך גם. חשבתי שאין בן אדם שאני אשנא יותר מגדעון לוי, אבל החיים לא מפסיקים להפתיע אותי״, איתן ממשיך: ״הולך להיות לנו שבוע ארוך, אני הולך לשגע אותך, רוב הסיכויים שתעזבי את הארץ. את יכולה לחסום אותי, יש לי עוד מספרים ואם צריך אני אגיע מחוץ לבית שלך עם מגפון. את לא צריכה אוטו, את צריכה מקל מטאטא, את מכשפה. יא בת אלף״. 

גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

איתן לא הסתפק בזה ושלח עוד שלל הודעות נאצה כמו: ״רוב החגית שהכרתי היו בעייתיות״. אחרי שבחרה לחסום אותו, השיג איתן פרטים נוספים שלה, ביניהם תעודת זהות וכתובת, ושיתף את העוקבים שלו: ״איך אני רואה שאני הולך להיות עצור עד תום ההליכים, אם אני נעצר אתם איתי עד המוות. חגית אני הולך למרר לך את החיים את תעשי אר בי אנד בי בהודו או שתתרמי לגולני״ . במקביל הוא פרסם מודעת מכירה לרכב הוולוו שלה ביד 2 עם פרטי הנייד האישי שלה וכתב רכב יד ראשונה ממחבל יד שנייה מבת אלף״. לבסוף החליט איתן להניח לה לאחר שקיבל שיחת טלפון מרב שמכיר את חגית וביקש ממנו להפסיק להטריד אותה כי מצבה לא טוב. 

גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)