נראה כי המלחמה גרמה לזוגות רבים להאיץ תהליכים במערכת היחסים, כשאנחנו עדים לזוגות רהים שהחליטו או לפרק את החבילה, או למסד את הקשר ולצעוד במהרה בשביל חופה. הפעם, מדובר דווקא בבשורות משמחות. סמסו מזל טוב ליוצא העונה האחרונה של "הישרדות", אבירן שמואל, שכרע ברך, שלף טבעת וביקש את ידה של זוגתו בשנה האחרונה צליל ז׳נו שנענתה מיד בחיוב. שמואל וז׳נו בת ה-25 פצחו בזוגיות לפני כשנה , למרות שכבר הכירו חצי שנה לפני כן בחוף הים. הזוג המאורס הטרי בישר ברשתות על הצעת הנישואים, כששמואל שיתף תיעוד של הטבעת וכתב ״עכשיו זה רשמי, שלי לכל החיים, אישתי שלי״.  

אבירן שמואל בהצעת הנישואין לצליל ז'נו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבירן שמואל בהצעת הנישואין לצליל ז'נו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זוהי תקופה מרגשת עבור כוכבי "הישרדות". בחודש שעבר חשפה מתמודדת אחרת של הריאליטי, דורין דותן, כי היא נמצאת בהיריון ראשון לה ולבעלה עומר פרקש. על ההיריון המרגש כתבה דותן: "אני קוראת כל תגובה והודעה שלכם, אתם מרגשים אותי כל כך ודמעות של אושר לא מפסיקות מאתמול. אני אסירת תודה עליכם, המשפחה והחברים, העוקבים בפלטפורמה המדהימה הזאת שמזמן הפכו להיות חלק ממני. תודה שאתם מתרגשים יחד איתי".

דורין דותן, עומר פרקש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורין דותן, עומר פרקש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מתמודד נוסף של הישרדות שעלה לכותרות, הוא דניאל ציוני, שבריאיון ל-TMI בתחילת המלחמה, סיפר כי הוא לוקח כדורי שינה בעקבות המצב הביטחוני הקשה. "בכל יום אנחנו נחשפים לעוד סיפור או סרטון שגורם לך לבכות מצער ואפילו להתגעגע לאנשים שאתה אפילו לא מכיר", סיפר ציוני למדור והוסיף: "אני חושב שכולנו נסכים שהלב פשוט לא שלם. קשה לי להירדם וגם אם כן זה לשעה פה שעה שם. המלחמה הזאת גובה את המחיר - אין ספק והמחיר שלי הוא כדורי שינה כדי להמשיך ולתפקד במהלך היום. האנשים סביבי אמרו לי לא לספר, לא לחשוף כדי 'לשמור על התדמית' אבל להפך - גם דרך הרע אפשר להשפיע טוב. אנחנו מנסים לחיות בצל המלחמה אבל גם לחיות לצידה צריך לדעת איך אז אל תתביישו, זה לא הזמן. פעם זה היה טאבו ומשהו שלא צריך לדבר עליו - היום הפילטרים יורדים". 

דניאל ציוני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל ציוני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)