שנת 2023 היתה הכל חוץ מנורמלית. אם חשבנו שהקורונה ב-2020 תהיה השיא, אז השנה גילינו שהכל היה רק טריילר קצר למה שעתיד להגיע. בהתאם לתקופה ההזויה בה אנו נמצאים, ולשנה שנסגרת לה בעיצומה של מלחמה שגם היא הפכה את המציאות שלנו להזויה עוד יותר, זה רק התבקש שגם בתחום הרומנטי הכל יהיה, ובכן אתם כבר מנחשים לבד – הזוי. שנת 2023 הביאה לנו ככל הנראה את כמות הזוגות הלא קשורים בעליל, הגדולה ביותר שנראתה כאן בשנים האחרונות. TMI החליטו לעשות סדר ולתת במה לכל הזוגות שלעולם לא העלינו על הדעת שנכתוב עליהם כאן. בואו נתחיל.

יהודה לוי ודנה פרידר
בחודש מרץ 2023 היקום בגדול קרס כשצצו דיווחים על זוגיות שמתפתחת בין דנה פרידר ליהודה לוי. הם כמובן ניסו להכחיש בתוקף כשפרידר התראיינה למספר גופי תקשורת ואמרה שהם "חברים בטובים בלבד שעובדים יחד על טקסטים". עד מהרה, תועדו השניים כמעט בכל מקום כשהם צמודים מאוד, עד לרגע בו שיתפו תמונה זוגית יחד וגרמו לכולם להתחיל לפנטז על הילד הכי יפה שיצא מהגנים של הזוג הזה. מאז, כבר הספיקו פרידר ולוי לעבור לגור יחד ו-TMI הכי לא לוחצים על חתונה, הכל בסדר אנחנו רגועים.

יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק ורונה לי שמעון
סטטיק עבר שנתיים די סוערות עם פרידה מהחצי המוזיקלי השני שלו בן אל תבורי שקרתה ברעש גדול, ואז גם גירושים שלוו בהמון שמועות משרית פולק, אולם אף אחד לא ציפה שהזוגיות הבאה שלו תתעלה על כל הדרמה שקורית בחייו, והנה בחודש מאי האחרון דווח שהזמר המצליח נמצא בזוגיות עם הרקדנית והשחקנית רונה לי שמעון. הרבה גבות הורמו סביב הצמד שנראה לא קשור תחילה, אולם לאט לאט השניים החלו לבסס את עצמם כזוג מן המניין עד שהוא אפילו הקדיש לה את השיר "רונה" במהלך ספיישל בו התארח בריאליטי הריקודים "רוקדים עם כוכבים", בו היא שופטת. 

סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)

אליקו ולירז
בחודש ינואר האחרון, השדרן אליקו בן ה-46 חשף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא בתחילת של זוגיות עם אלמונית בת 18 בשם לירז. רבות דובר על פער הגילאים של השדרן הבוגר והצעירה שנכנסה לחייו, אולם הם שידרו יציבות ולא הפסיקו לשפוך מילות אהבה אחד על השני בפומבי. בשבוע שעבר, נודע כי לירז נמצאת בהיריון ראשון והשניים מצפים לילד משותף יחד. 

אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נועה קירל ודניאל פרץ
בחודש יולי האחרון, מדורי הבידור עבדו שעות נוספות כשגילו שנועה קירל, שחודש בלבד לפני כן נפרדה מהאקס תומר הכהן, נמצאת עם הכדורגלן דניאל פרץ. פרץ שאמנם מוכר בתור שוער נבחרת ישראל, קיבל פרסום קיצוני כשנודע דבר הזוגיות שלו עם הכוכבת הכי גדולה בארץ. רבים פקפקו וטענו שמדובר בתרגיל יח"צ קלאסי, אבל אז הגיעה החתימה המרגשת שלו בקבוצת "באיירן מינכן" הגרמנית, וקירל טסה איתו כדי לתמוך בו במעמד המרגש. מאז, נראה שהשניים יציבים וזוגיים להפליא. 

נועה קירל ודניאל פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מרגי ואנה זק
בשורה טרייה ממש מהשבוע שעבר. האקס והיריבה המיתולוגיים של נועה קירל, יצאו לאור לאחר שבועות של שמועות ונצפו יחד ברחבי תל אביב כשהם צמודים מאוד. עוד לפני כן, נצפו זק ומרגי ובמסעדה לוס אנג'לס אולם הכחישו בתוקף שקורה ביניהם משהו רומנטי. כעת, אין טעם יותר להכחיש לאחר שהזוג לא מסתתר ומטייל יחד בכל רחבי הארץ. TMI עדיין מפנטזים על דאבל דייט עם קירל ופרץ, אנחנו בעד דו קיום.

משהו מתבשל פה? אנה זק ומרגי (צילום: אור גפן,רפי דלויה)
משהו מתבשל פה? אנה זק ומרגי (צילום: אור גפן,רפי דלויה)

נגה ליה ונת'ניאל בוזוליק
השחקן האוסטרלי שהגיע לישראל בתחילת המלחמה כדי לעשות הסברה ישראלית, כבר יצא בעבר עם הדוגמנית הישראלית עדן בן זקן ודיבר רבות על חיבתו לנשים ישראליות, לכן זה רק יתבקש שמהר מאוד הוא ימצא כאן אהבה, ואכן כך קרה. בוזוליק נכנס לזוגיות דביקה עם כוכבת הרשת והאקסית של תום חיימוב, ליה נגה. השניים ניסו להכחיש תחילה, אולם אז הוא העלה תמונה שלהם מתנשקים, אך לבסוף החליט לעזוב את הארץ. אם תהיתם האם הזוגיות תשרוד את המרחק, אז ממש בתחילת השבוע נגה הגיעה לאוסטרליה כדי לחגוג את חג המולד עם בן זוגה ואפילו פגשה את אמו. הכי רציניים שיש.

נת'ניאל בוזוליק, ליה נגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נת'ניאל בוזוליק, ליה נגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)