הקומיקאי גורי אלפי התייצב במטה ההסברה הלאומי ‏לפגוש לשיחה את אילון לוי, האיש והגבות שהפך למסביר הלאומי שלנו מאז פרוץ המלחמה. ‏במהלך הראיון, חשף לוי מה הייתה עבודתו לפני המלחמה ונראה שאתם עומדים להיות מופתעים. ״אין הבדל יותר דרמטי בין מה שעשיתי לפני למה שעכשיו, כי לפני כן תרגמתי ספרים בהנאה שלי בבתי קפה מתי שרציתי״, אמר לוי והוסיף: ״עכשיו מנהלים לי את הלו״ז פר דקה״. עוד חשף המסביר הלאומי כי התגובה שלו עם הגבות לכתבת sky news, זאת שהעניקה לו את הכינוי "האיש והגבות", לא היתה מקרית למרות מה שחושבים.

מתוך הראיון של גורי אלפי ואילון לוי (צילום :צילום מסך רשת 13)

התקרית מדוברת כאמור, קרתה כשלוי התראיין לגוף התקשורת הבריטי ונשאר על ידי המגישה "האם ישראל לא חושבת שהחיים של פלסטינים שווים ערך לאלה של הישראלים?", מכיוון שישראל וחמאס הגיעו להסכמה על פיה על כל חטוף ישראלי אחד שישוחרר מהשבי העזתי, ישראל תשחרר שלושה טרוריסטים שיושבים בבתי הכלא הישראלים. אילון לא הצליח להסתיר את הזעזוע הקשה משאלת המגישה הבריטית כשהוא הרים את גבותיו בתדהמה והשיב לה כי זאת האשמה מעוררת תימהון. תגובתו האותנטית הפכה לוויראלית ברחבי הרשת, ואותו לפופולרי ואהוד בישראל.

הריאיון של גורי אלפי ואילון לוי ישודר הערב (רביעי), לאחר החדשות ב-"רשת 13".

אילון לוי בריאיון לסקיי ניוז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילון לוי בריאיון לסקיי ניוז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הוא אגב, נהנה מאוד מהוויראליות לה זכה ואף צחק על סיטואציית הגבות בעצמו, כשמספר ימים לאחר התקרית, קיבל לוי בהפתעה עוגה ועליה מתנוסס פרצופו עם גבות מורמות כהודיה על תרומתו הרבה להסברה הבינלאומית של המדינה. אילון שמר על הומור בריא וצחק על עצמו כשהשתמש במשחק מילים מתגובתו למגישת סקיי ניוז ואמר שזאת עוגה מדהימה.   

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eylon Levy‎‏ (@‏‎eylonalevy‎‏)‎‏