אחרי 15 שנה ששימש פרזנטור והפנים של חברת "בזק," בפרסומות שהפכו לקאלט של ממש על מסך הטלוויזיה, גידי גוב מסיים את חוזה ההתקשרות הארוך ונפרד מבזק, ולא תאמינו במי הוא מוחלף. החברה חתמה חוזה עם פרזנטורית חדשה, והחל מתחילת השנה , הקומיקאית המובילה עדי אשכנזי תכנס לתפקיד הפרזנטורית החדשה של החברה. גוב ליווה את בזק כפרזנטור במשך 15 שנה וכיכב בשלל פרסומות בלתי נשכחות, אלא שבחברה הוחלט לרענן את הקו הפירסומי ולחפש דמות חדשה שתייצג את הפנים של החברה, ולטובת כך ליהקו את אשכנזי שתיכנס לנעליו. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפרזנטורית החדשה. עדי אשכנזי (צילום: רפי דלויה)
הפרזנטורית החדשה. עדי אשכנזי (צילום: רפי דלויה)

טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "עדי מייצגת סט של ערכים בהם אנו מאמינים ואליהם אנו שותפים בבזק. אנחנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת כמייצגת של המותג. בהזדמנות זאת חשוב לנו להודות לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש".

גידי גוב (צילום: ניר קידר)
גידי גוב (צילום: ניר קידר)

הפרסומות של "בזק" וגוב הפכו בשנים האחרונות לאירועים שמייצרים הרבה רעש, כשכל פעם כוכב אחר הצטרף אל הכוכב לפרסומת מושקעת וגרנדיוזית במיוחד. בין הרגעים הבולטים, אפשר למצוא את החידוש שעשו נועה קירל ואגם בוחבוט לשיר האייקוני "אצל הדודה והדוד", את הפרסומת של עומר אדם עם "בוקר טוב" שהפך גם הוא ללהיט, ואת הקמפיין של הראפרים נס וסטילה עם הלהיט שלהם "תיק קטן" שקיבל חידוש לפרסומת.