הדיווה הבלתי מעורערת, אביבית בר זוהר, חוזרת לשורשים ופותחת דף חדש. למדור נודע כי בשבועות האחרונים בר זוהר חזרה למרכז, להתגורר במקום שבו הכל התחיל. בר זוהר ובן זוגה לשעבר קווין צרפתי שהתארסו בדיוק לפני שנה ועברו לחלוק קורת גג משותפת, החליטו כידוע לפרק את החבילה ולבטל את האירוסים. אחרי לא מעט ניסיונות לקאמבק הם נפרדו סופית. 

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בר זוהר שהתגוררה בקורת הגג המשותפת עם צרפתי בנאות אפקה, ארזה פקלאות ועברה להתגורר בבית אימה ברחובות עד שתמצא דירה חדשה. אז כעת אנחנו שמחים לבשר כי נמצאה הדירה המיועדת, ובשבועות האחרונים, בצל ימי הלחימה, חזרה בר זוהר להתגורר במגדלי היוקרה במתחם צמרת בתל אביב, שם התגוררה בשנים האחרונות. הסטטוס שלה למי שתהה אגב, הוא רווקה ופנויה לאהבה חדשה. 

אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)

מערכת היחסים של בר זוהר וצרפתי, ידעה המון עליות ומורדות והיתה תמיד בעין הציבור. השניים התארסו לאחר שצרפתי הציע לכוכבת נישואין במהלך חופשה במרוקו כשהוא על סוס לבן כמו אביר מהחלומות. השניים נפרדו מאז ובהמשך חזרו כשהיא נחתה בארץ ממילאנו ושיתפה במחווה הרומנטית שעשה לה צרפתי כשקישט את כל הדירה בנרות ובלונים. אולם, גם הקמאבק הזה לא צלח ובר זוהר שיתפה על הפרידה: "זו לא בושה לבכות - וזו לא בושה להיפרד וזו לא בושה לשבת בבית ולרצות להיפרד ולא לראות אף אחד. אבל הפעם אני אחזור לעצמי, לוחמת. אני יודעת בדיוק מה אני שווה כי ניסיתי – ניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. תאחלו לי בהצלחה". 

אביבית בר זוהר וקווין צרפתי חזרו זה אל זו (צילום :אינסטגרם)