הזמרת עדן בן זקן שלאחרונה החרימה את טורקיה, ובעלה איש העסקים שוקי ביטון חוגגים יום נישואין. אצל זוגות רבים תוכלו לראות ברכות גנריות ואולי קצת משעממות, אבל אצל ביטון - ההשקעה היא עד הסוף. לכבוד יום הנישואין, שוקי החליט להעלות ברכה מרגשת במיוחד עבור אשתו מזה 5 שנים. הוא מתחיל וכותב כך: ״אהובתי, אשתי, מלכה שלי. היום אנחנו חוגגים 10 שנים ביחד, 5 שנים נשואים. אפשר לזכות בהרבה דברים בחיים, באהבה אמיתית לא כל אחד יכול לזכות״.

עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ביטון ממשיך בברכה המרגשת: ״אני מרגיש כאילו הכרנו לפני שבוע-שבועיים. אני מתרגש לראות אותך כל יום מחדש. יפה שלי, כשאת הולכת לישון זה תמיד לפניי. לא מסוגל לישון לפנייך בשביל השקט שלי. 10 שנים אני מסתכל עלייך בלילה שאת ישנה ואומר: ׳זכיתי׳. זכיתי באישה הכי מיוחדת שיכולה להיות. אישה שלימדה אותי הרבה בחיים. הצניעות שלך, השקט שלך, הדרך שלך. אני מודה לפני 10 שנים שאלתי את עצמי ׳זה מה שאני רוצה? חיים של סלבס לילה מסיבות?׳ והוכחת לך לי ולמשפחה שלך שאת מיוחדת במינה״.

View this post on Instagram

A post shared by Shuki Biton (@shukibiton)

עוד כותב ביטון על עדן עצמה ומהלל אותה: ״את עדן בן זקן. בשתי ידיים, בעבודה קשה הגעת לאן שהגעת. לפעמים אני מסתכל על אלוהים ואומר לו ׳איזה כיף לי׳. אני מרגיש שלאשתי יש מלאך ששומר עלייה. אני נשבע לכם, אני איתה 10 שנים. היא משהו שנשלח משמים. שהכרתי אותך פחדתי מהתהילה, ממה שיהיה. לא רק שנשארת כמו שאת, יותר טוב מזה. את אמיצה את מיוחדת. אשתי אהובתי. לא הזיז לך קריירה או שירים. לא התלבטת לרגע. פשוט אמרת לי מה שיהיה יהיה. עדן, אני יושב פה לא מפסיק לכתוב עדיין. אומרים שאישה זה הברכה של הבית. אצלי זה קל להגיד, כי את כוכבת. אבל זה לא העניין. את אמא מדהימה, את אישה מדהימה, וזה לא מובן מאליו אף פעם״. התרגשנו, הלוואי עלינו בעל כמו שוקי. 

עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: אור גפן)
עדן בן זקן, שוקי ביטון (צילום: אור גפן)