- המגישה הלוהטת של רשת 13 לי עייש הייתה בחודשים האחרונים בקשר עם דוגמן צרפתי העונה לשם פבריס. כנראה שהמרחק עשה את שלו, כי בשבוע שעבר הם החליטו לחתוך ולהישאר ידידים.

עייש, פריז כבר לא לוהטת? 
“אין תגובה".  

 - ברק רום, איש יחסי הציבור ואוהד שרוף של מכבי חיפה, נבחר על ידי הבעלים הססגוני של הפועל חיפה, יואב כץ, לכתוב ולערוך את ספר המאה של היריבה העירונית האדומים מהכרמל, לרבות פרק נרחב על פועלו של רובי שפירא ז"ל. הבחירה עוררה סערה גדולה בקרב אוהדי הכדורגל בעיר הנמל הרדומה. מיד עלו לאוויר עשרות פודקאסטים ייעודיים של אוהדים משני צדי המתרס, שמחו על הבחירה. רום החליט לשכור לצורך הפרויקט כמה כתבים חיפאיים, אבל אחרי ימים בודדים הוא נאלץ לפטר אותם בשל וטו מוחלט מצדו של כץ. בימים האחרונים שב רום מביקור בבת'סדה, וושינגטון, שם שהה אצל כץ שבועיים רצופים כדי להשלים את הכתיבה. מתברר שגם שם לא היה שקט במיוחד: זוגתו של כץ, אנדי, קוריאנית בת 55, הציעה גם היא, במהלך ארוחת ערב משותפת, להחליף את רום בעורך אחר. 

רום, ספר קצת על התגובות שקיבלת.
״אני מקצוען וכותב לפרנסתי. אני גאה לכתוב את ספרה של הפועל חיפה, ויש לי אהבה עצומה ליואב כץ. לשאר הפרטים אין לי רצון להתייחס, אני רק יכול לתאר לעצמי מי מסוגל להעביר אייטם כזה לעיתונות״. 

View this post on Instagram

A post shared by Barak Rom (@barakrompr)

- יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי, יזמה הצדעה לחיילי צה"ל שבמסגרתה הנפיקה הרשת מאות אלפי דסקיות עם הכיתוב: “לבנו עם חיילי צה"ל".

יפית אטיאס לוי (צילום: יחצ)
יפית אטיאס לוי (צילום: יחצ)

 - המרכז הקולינרי אורט דן גורמה בת"א אירח את שדרת המנהלים הבכירים של בנק לאומי, ביניהם המנכ"ל חנן פרידמן. המשתתפים עברו סדנת בישול מיוחדת שבמסגרתה בישלו מאות מנות אוכל מזין, שנארזו ונשלחו לחיילי צה"ל בחזית. הפעילות נערכה בשיתוף עמותת אלון ואלה.

חנן פרידמן, מנכ''ל בנק לאומי (צילום: אורן דאי)
חנן פרידמן, מנכ''ל בנק לאומי (צילום: אורן דאי)