בסוף שנת 2022, הלב של רבים מאתנו נשבר ובמיוחד של בני ובנות הנוער - כשסטטיק ובן אל תבורי הודיעו כי הם הולכים על אחד לדרכו שלו ומפרידים כוחות. כמה ימים לאחר חשיפת הפרידה המתוקשרת של הצמד המצליח, התראיין סטטיק אצל אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בתוכניתם "אופירה וברקו", שם שוחחם עמם על ההחלטה המשותפת ועל מה שגרם לכך.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ברקוביץ, אמר לסטטיק בריאיון: "זוג מנצח לא מחליפים! הייתם פרנסה מעולה, הייתם מוכשרים בטירוף, הייתה לכם תהילה אדירה, רבתם, לא חייבים לדבר כל יום ולהתנשק כל היום, היה אחלה ביזנס. אז למה? אהבנו לראות אתכם", וסטטיק בתגובה, השיב לו: "אתה רואה את עצמך יושב פה עם אופירה כשאתם לא חברים?".

ברקוביץ' ענה: "כן! היו לנו הרבה פעמים שרבנו פיצוצים", וסטטיק הגיב: ״לא רבתם, כשאתה מרגיש שזה נגמר״. בתגובה, ענה לו ברקוביץ: "אין נגמר! בראש אתה אומר פיצוצים, אבל זה העסק שלנו ויש לנו ביחד הצלחה גדולה. וגם אם רבים - ממשיכים, אז לא נדבר חודש אבל נשב. כמה פעמים ישבנו פה ולא דיברנו?".

אך למרבה הצער (תלוי של מי), היחסים בין צמד המנחים עלו על שרטון ומאז תחילת המלחמה לא הגישו אף תכנית יחד. כעת, מתברר שהסכסוך בין השניים כל כך החמיר שברקו הודיע לקשת ‏כי הוא מסיים את חוזה ההתקשרות שלו איתם ולא ימשיך להגיש לצד אסייג את תוכניתם המשודרת בימי שישי, כך על פי פרסום ראשון על העיתונאי רן בוקר. כמו כן הודיע ברקו על סיום הגשת תכנית הרדיו שלו עם אסייג.