מאי שכטר ומשה יחזקאל היו אחד הזוגות הבולטים ביותר בתולדות הפורמט של "חתונה ממבט ראשון" והיום (ראשון), הודיע הזוג ששכטר נמצאת בהריון והשניים מצפים לילד ראשון. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה: "הריפוי מתחיל בהבנה שהעבר נשאר איתך אבל אתה לא נשאר בעבר״. (הדר טל) פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך. מי ייתן ושנת 2024 תביא איתה עוד בשורות טובות לכל בני ובנות ישראל".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאי ומשה מבשרים על ההריון המרגש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאי ומשה מבשרים על ההריון המרגש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השנה וחצי האחרונות היו כואבות עבור הזוג, כשבאוקטובר 2022 נפטר אחיה של מאי, בן שכטר, ממחלת הסרטן. מספר חודשים לאחר מכן, ביוני האחרון, שיתפו הזוג כי הם עברו הפלה כואבת כשגילו שלעובר אין דופק. על התקופה הכואבת סיפרו: "לא הרבה אחרי שבנצ'וק נפטר, התבשרנו שאנחנו בהיריון. אבל לא הרבה אחרי זה, כשהייתי בשבוע עשירי התבשרנו שאין דופק לפרי, ככה קראנו לעובר". למרות המשבר שפקד אותם הם לא איבדו תקווה וידעו שזה עניין של זמן עד שיהפכו להורים. 

מאי ומשה (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי ומשה (צילום: צילום מסך קשת 12)

החדשות המשמות מאוד האלו מצטרפות לעוד יוצאות "חתונמי" שנכנסו לסטטיסטיקה המרגשת. בתחילת החודש הודיעו ניר והגר שגם הם מצפים לילד שני כששיתפו: "סיפרו לנו שהלב מתרחב עוד ועוד עם כל הריון. אנחנו מתחילים להבין עד כמה. מחכים עם התרגשות עצומה. חג שמח". מלבדם, גם דנית ליבנת שהשתתפה בתכנית חשפה כי היא ובן זוגה נועם שפירו מצפים לבת בכורה

דנית ליבנת, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית ליבנת, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)