מעיין אדם נמצאת בהריון שני ומצפה להביא בקרוב לעולם אח או אחות לבתה הבכורה תבור. בשנתיים האחרונות הייתה אדם יותר בהריון מאשר לא, ולכן היא הרשתה לעצמה להתרפק בזיכרונות העבר כשהייתה רווקה ללא ילדים. אדם שלחה לבן זוגה, יובל צלנר, תמונת בגד ים לוהטת והאשימה אותו: ״תפסיק להכניס אותי להריון״. הכוכבת, שנוהגת לשתף כל רגע בחייה ברשתות, שיתפה עם העוקבים בבדיקת אולטרסאונד ביתית שעשתה וגם את תגובתו של בן זוגה שענה לה: "היום את יותר שווה". הכוכבת קיבלה את המחמאה של בן זוגה בסקפטיות כשאמרה שמדובר בתשובה של פוליטיקאי.

מעיין אדם ברגע המשעשע עם בן זוגה יובל צלנר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם ברגע המשעשע עם בן זוגה יובל צלנר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אדם חשפה את ההריון המרגש בתחילת חודש דצמבר כששיתפה את בתה הקטנה בתמונה מתוקה כשהיא מחזיקה את בדיקת האולטרסאונד המיוחלת. בהמשך, חשפה בטיזר ששוחרר לעונה החדשה של "מחוברים" בה היא משתתפת, איך הגיעה לקבר של אחותה, מפל אדם ז"ל, כדי לבשר לה באופן אישי את הבשורה המשמחת. בסרטון ששוחרר, אדם הניחה את בדיקת ההיריון המרגש על הקבר של אחותה ואמרה: "באתי לספר לה, שלא תראה את זה בגיא פינס, שתשמע ממני ישירות". 

מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מפל אדם ז''ל, יונה אדם, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מפל אדם כידוע, נרצחה בטבח הנוראי ברעים בשבת השחורה. הכוכבת דיברה רבות על התחושות הקשות בעקבות האובדן ואף הגיעה למקום בו נרצחה מפל כדי לנעוץ בו את דגל ישראל. בהמשך, כתבה שיר מצמרר אותו ביצעה מירי מסיקה וסיפרה: "מירי נחנקה מבכי בהקלטה, וזה הפך את המסע לעוד יותר שלם ומדויק. הופתעתי שהיא הסכימה כי אומנים עמוסים בטירוף בהתנדבות מלאה. אבל היא אמרה כן עוד לפני ששמעה את השיר".