תודו שהתגעגעתם למגישת מהדורת "חדשות 12" יונית לוי, שמעבירה לנו כבר שנים את הכותרות החשובות של היום במקצועיות וקור רוח. אז הערב היא סופסוף שבה למסך, כשסד על ידה. במהלך החודש האחרון, מעדה המגישה בת ה-46 ברחוב, נפצעה ושברה את הכתף. לוי נעדרה בשבועיים האחרונים מהמסך, לאחר שעברה תהליך החלמה מהפציעה, וכעת מצבה טוב יותר והערב היא תשוב לשדר לנו, בדיוק בערב השנה האזרחית החדשה. רק נקווה שהיא תספיק לשוב הביתה מאולפני נווה אילן לקבל נשיקת חצות מבעלה עידו רונזבלום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יונית לוי (צילום: אבשלום ששוני)
יונית לוי (צילום: אבשלום ששוני)

הפציעה של לוי מגיעה בטיימינג קריטי, בימים בהם מהדורות החדשות הן התוכן המרכזי ביותר על המסך שלנו, כשכבר כמעט שלושה חודשים מדינה שלמה דבוקה למסכים כדי להתעדכן בחדשות המלחמה הקשה שמתנהלת כאן. לוי, כמו עיתונאים רבים, בילתה שעות רבות באולפני החדשות וסיפקה לנו את המידע הנחוץ כל כך, אולם העיתונאית המוערכת עלתה לכותרות לאחרונה, ולא רק בעקבות הדיווחים שלה על המתרחש כאן.

יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)
יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)

בתחילת הלחימה, הפיקו בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" את אחד המערכונים היותר מצליחים שלהם, בו הם לועגים לסטודנטים קווירים בקמפוסים בארצות הברית אשר לא מודעים באמת למה שמתרחש בארץ, ודורשים לשחרר את עזה למרות שלא היו מצליחים לשרוד שם יום אחד. לוי, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה את המערכון וכתבה: "תכנית הסאטירה מספר 1 בישראל לועגת לתמיכה בחמאס על ידי קמפוסים בארצות הברית". מספר שעות לאחר השיתוף שלה, הגיע המערכון למיליוני צפיות ברחבי והפך לוויראלי ברחבי העולם.