היום היא מגישה מצליחה בטלוויזיה, אשת אופנה ולייף סטייל ודוגמנית מובילה, ועל המסך אתם רואים אותה ככל הנראה עם שיער חלק ומרשים, אבל כנערה צעירה היא התפארה בשיער מתולתל ושופע וניחנה בקצת פחות שיק אופנתי, יש לומר את האמת. אם עדיין לא זיהיתם את החיוך והמבט המאפיין אותה, אז נציין שהיא גם אמא לשניים, שממש בימים אלה היא חזרה לשוק הרווקות ונפרדה מבן זוגה בשנתיים האחרונות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כבר הצלחתם לנחש במי מדובר? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
כבר הצלחתם לנחש במי מדובר? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתם כבר אמורים להבין במי מדובר אם הגעתם עד כאן, אבל במידה ולא, TMI כאן לעשות סדר ולחשוף שמדובר בלא אחרת מאשר הדוגמנית והמגישה ירדן הראל, שלגמרי הצליחה לבלבל אותנו עם התיעוד שהעלתה לרשתות החברתיות היום (ראשון) וחשפה את עצמה כילדה מתוקה במיוחד. על התמונות כתבה הראל: "אתן שאלתן אם השמפו היבש שהמלצתי עליו מתאים לשיער שעבר החלקה. התשובה היא כן".

ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)
ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)

כך או כך, גם בתור ילדה וגם בתור כוכבת, אין ספק שהחיוך של הראל תמיד היה כובש במיוחד. בשבועיים האחרונים, עלתה המגישה לכותרות כשחשפה שהיא ובן זוגה מתן כהן, נפרדו לאחר כמעט שנתיים של זוגיות. השניים הכירו על סט צילומים כשהוא שימש על תקן צלם וניהלו מערכת יחסים הרחק מאור הזרקורים. על הפרידה הכואבת, כתבה הראל: "בתוך כל הכאב הגדול שכולנו נמצאים בו, מצאתן את הזמן גם לשאול מה שלומי ומה איתנו, אז קודם כל תודה ואני מעריכה את זה, כן מתן ואני נפרדנו, יש בינינו המון אהבה עכשיו ותמיד״.

ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)
ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)