מרגי בראיון על הזוגיות עם אנה זק (ראיון: עידן זקן. צילום :מערכת TMI)

בצל המלחמה הקשה, עלה מרגי לכותרות בהקשרים חיוביים ומפתיעים במיוחד, כשנודע שהוא ואנה זק נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים רצינית. כעת, לאחר שהצטברו עדויות רבות שלא מותירות מקום לספק, הרגיש הכוכב מספיק מוכן לדבר על הזוגיות המאוד מתוקשרת. איך הכל התחיל, מה קרה כשהשניים הבינו שהם באמת מתאהבים וזה הולך להתפוצץ בכל המדינה, האם האקסית המפורסמת נועה קירל שלחה איחולים ואיך מעבירים בארצות הברית תקופה מורכבת כזו בה עולם שלם שונא אותנו. מרגי בראיון כנה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מרגי בקמפיין חורף twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
מרגי בקמפיין חורף twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

שאלה קצת תלושה, אבל מה שלומך בימים אלה?
"לא, זה בסדר לשאול מה שלומי. מה שלומך?"

אני שורד ואתה?
"אני בסדר. מצלמים קמפיין twentyfourseven, קולקציית חורף, בגדים של חורף הכי יפים אז כיף לנו".

בכמה משפטים, איך עברו עברו עליך השלושה חודשים האחרונים?
"איך בכמה משפטים? יש לזה מלא רבדים. באמת, התעוררתי בארץ ב-07.10 בבוקר אחרי שלילה לפני הופעתי בברבי. זה היה מטורף, אתה יודע מרגע שפשוט חיים ויש אהבה וכיף ורוקדים ושמחים והולכים לישון עם אדרנלין, ללקום בשש בבוקר לאזעקות. אחר כך ביליתי חלק נכבד מהתקופה בבית שלי בארצות הברית".

רציתי לשאול, איך זה לבלות שם את התקופה המורכבת הזו?
"כן. קשה זה בטוח היה, אבל היה לזה גם את האופי של זה. בסוף עשיתי הרבה משם, כמה שאני יכול. היה קשה העובדה שצריך לראות את הדברים משם ולהיות רחוק מהמשפחה והחברים והמדינה כולה. פשוט זה היה באמת להיות קשה כל כך רחוק ודאגתי לעשות כל מה שאני יכול משם. בין אם זה סתם שיחות עם אנשים עד לאירועים של התרמה של מיליוני דולרים, והופעות, והופתעתי לגלות גם שהרבה קרה בעולם בקהילות של היהודים והישראלים ואלה שכן תומכים".

מרגי ומאיה קיי בקמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
מרגי ומאיה קיי בקמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

אני יודע שאנחנו חיים בתקופה שהכותרות בהן אחרות לחלוטין, אבל העדויות סביבך וסביב אנה זק מצטברות. אפשר לקבל את תגובתך בנושא? אתם זוג?
"אה, כן אנחנו ביחד".

אפשר לשאול איך זה קרה?
"אנחנו מכירים הרבה זמן, חברים הרבה זמן. זה קרה בצורה מאוד טבעית, אנחנו התחלנו להיות יותר בקשר לאחרונה וזה התהדק והתהדק והרגשנו ממש טוב אחד עם השניה. באמת שאני לא יודע לשים את האצבע על איך זה קרה, כי זה פשוט התחיל וגדל, אבל הבנו מהר מאוד שממש טוב לנו אחד עם השניה, שאנחנו ממש אוהבים אחד את השניה, וזהו, אנחנו ביחד. לא יודע איך".

אתם שניים מהכוכבים הכי גדולים במדינה, להיכנס לזוגיות כזאת יכול להיות מלחיץ כי זה יהיה ציבורי מאוד. זה השפיע?
"ברור שחשבנו על זה. קודם כל, אתה לא יכול לשלוט במי שאתה מתאהב, אבל שזה קרה לנו, אמרנו כזה 'אוקי הסערה מגיעה. בעיה'. אבל אין מה לעשות, זה החיים שלנו ובסוף נעשה מה שטוב לנו. זה לא משנה, העובדה ששנינו אנשים ציבוריים".

נועה קירל שלחה מזל טוב?
"לא, אבל זה לא משנה כי אנחנו לא בקשר. אנחנו לא מדברים, אנחנו לא חברים או משהו, אז אני לא מצפה ממנה. אני בטוח שהיא שמחה בשבילי כמו שאני שמח בשבילה אם טוב לה. לא יודע, אבל אם טוב לה, אני שמח בשבילה".

עוד אקסית שלך, ליה שון העלתה טיקטוק עם סאונד ויראלי של "Who is Victoria" והרבה אמרו שזו עקיצה מכוונת לאנה. שמעת על זה?
"לא ואני גם לא מכיר את הסאונד. אבל אני בקשר ממש טוב עם ליה, זה נגמר ממש טוב בינינו".

@lia_schon

This screams December

♬ WHO IS VICTORIA - the golden era models

טוב מרגי שאלה חשובה, מה עם השיער? הוא נשאר איתך לתקופה ארוכה?
"אין לי מושג, אין לי מושג".

מה נאחל לשנת 2024?
"מאחל לכולנו שיהיה שקט, שחברים שלנו בעזה יחזרו, שכל החטופים יחזרו. שקט בדרום ובצפון, ושנפסיק עם המלחמות אבל שנדע שאנחנו בטוחים פה. וגם במישור האישי והמקצועי, מאחל לעצמי שכל העבודה הקשה של 2023 תשתלם ב-2024".

מרגי בקמפיין חורף twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
מרגי בקמפיין חורף twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)