כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג, שבקיץ האחרון עשתה קאמבק מפואר לגרוש, הזמר אייל גולן, לא מסתירה דבר מעוקביה באינסטגרם ועונה על כל שאלה שנשאלת. גרינברג נשאלה: "מה שונה בדניאל של היום לדניאל של לפני הגירושין?", והשיבה: "הרבה יותר עסוקה בעצמי, הרבה יותר רציונלית ומציאותית, הרבה יותר בטוחה בעצמי מכל הבחינות והרבה יותר שלמה בתוך הקן שלי. זה לגמרי מוכיח קשר זוגי אחר ובריא יותר". עוד נשאלה האם תתחתן שוב עם הזמר, וענתה: "מאוד מיותר. אבל קטונתי מלצאת בהצהרות. ה' מתכנן, אני מבצעת". 

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה גרינברג: "יחסית אייל בעל ממון יותר ממך, זה לא גורם לך לתחושת אי נעימות? למשל שמגיע אלייך לדירה?". גרינברג ענתה: "ממש לא, אני מחזיקה מעצמי במקסימום. אני עובדת קשה ומתפרנסת יפה ובכבוד, ברוך השם. יש לי דירה מהממת וכל מה שהילדים שלי ואני צריכים.. חוץ מזה, אם הייתי מרגישה באיזשהו מקום אי נעימות, לא הייתי בו לרגע. הכי נעים לי בעולם". 

גרינברג נשאלה על התמונה של האקסית של גולן, רוסלנה רודינה, יחד עם ילדם המשותף יאן גולן ובנו הבכור מאילנית לוי, ליאם גולן. "תגידי לרוסלנה שזה שהיא מעלה סטורי ומצלמת את אייל, לא מכבד את בעלה". גרינברג ענתה: "וואי איזה שטויות. מאמי הוא אבא של הילד שלה והם חוגגים לו יום הולדת, הגיוני סך הכל, אין קשר ללא מכבד". 

ליאם גולן, רוסלנה רודינה, יאן גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאם גולן, רוסלנה רודינה, יאן גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)