בשורות טובות באות בצרורות. השבוע התברר כי איש העסקים עמוס לוזון ירוויח עוד כמה מאות מיליוני דולרים צנועים בפרויקט נדל"ן בראשון לציון. השלמת הפרויקט הייתה תלויה במציאת מגרש חלופי לקבוצת הכדורגל של הפועל נחלת יהודה, שעליו יוקם הפרויקט. המכשול הוסר לאחר שלוזון הבטיח להעמיד לקבוצה את המתקנים של קבוצת הכדורגל של הפועל ראשל"צ, שהוא הבעלים שלה. לליאורה נודע כי את ערב השנה האזרחית בילה לוזון המעושר והמאושר עם בחורה חדשה ואלמונית באתונה, כאשר ממש באותו לוקיישן ובאותו זמן נפשו גם אייל גולן ודניאל גרינברג המתקמבקים.

עמוס לוזון (צילום: אביב חופי)
עמוס לוזון (צילום: אביב חופי)

> שנה חדשה בפתח, וגם החסידה דפקה בדלת. הילה הלוי, מלהקת הדיימונדז, בחודש שמיני עם בייבי מספר 3 בדרך ושיר חדש שייצא בפברואר. העתיד של היהלומה מעולם לא נראה נוצץ יותר.

> הזמר שמוליק בילו, חבר להקת חלב ודבש שזכתה, בין השאר, באירוויזיון בשנת 1979 עם הסולנית גלי עטרי, הלך השבוע לעולמו בבית החולים איכילוב בת"א בגיל 71, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בילו היה ידוע בטוב לבו ולפני כשנתיים היה מעורב בערב התרמה למוזיקאי קובי רכט.

גלי עטרי, עצוב. הייתם בקשר בשנים האחרונות?
״מאוד מצטערת לשמוע על מותו של שמוליק בילו, תמיד הייתה לי פינה חמה בלב בשבילו, משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך״.

גלי עטרי (צילום: אוהד רומנו)
גלי עטרי (צילום: אוהד רומנו)


> אבל כבד ירד על משפחתו של צבי חפץ, לשעבר שגריר ישראל באנגליה, אוסטריה וסין. אשתו, סיגליה חפץ, נפטרה השבוע ממחלת הסרטן. לבני הזוג היו ביחד שבעה ילדים, עבור חפץ וסיגליה זה היה פרק ב׳ של אהבה ענקית, וליאורה משתתפת בצערם. בהלווייתה השתתפו יולי אדלשטיין, חמי פרס, אביגדור ליברמן, נדב ארגמן והטוען לרשת את בנימין נתניהו, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן.