כמה דקות לפני שעלתה הבכורה של ההצגה "סוניה" בתיאטרון חיפה, התייצבה המנכ״לית ניצה בן צבי על הבמה והודיעה שההצגה מתבטלת משום שהשחקנית הראשית, מיקי קם, חולה ולא מסוגלת לעלות ולשחק. בן צבי הפצירה בקרואים לא להתפזר כדי שייהנו מקבלת הפנים והארוחה. בעוד הקהל מתחיל לנוע לעבר היציע כדי לרדת ללובי, התקבלה הודעה כי קם החליטה בכל זאת לעמוד במשימה ולשחק את סוניה פרס. התשואות שזכתה להן הרימו את התיאטרון, וקם עמדה במשימה כמו גדולה.

קם, הכל בסדר?
״אכן, הרגשתי רע. אבל התעשתי כמו גדולה ועליתי לשחק. יש לי את שבועת השחקן, ואני מרגישה מצוין! תודה״.

מיקי קם (צילום: כפיר בולוטין)
מיקי קם (צילום: כפיר בולוטין)


> מנפגעי "השתפת". במהלך הימים האחרונים התפשטו ברשתות החברתיות ידיעות כאילו הזמר היהודי־צרפתי אנריקו מסיאס יבדל"א הלך לעולמו. מדובר בפייק ניוז שהוזם בידי יואב צמח, מנהלו ומייצגו הבלעדי בישראל.

> הזמר שאול צירלין, "כפית סוכר" לעד, עזב את זיכרון יעקב ועבר להתגורר במושב אבירים שבגליל.

צירלין, משנה מקום משנה מזל?
"אני עובד בחוות צאן לעת המלחמה. כרגע עוד יש חלב למכירה, שעד תקופת ההמלטות הוא הולך ומתמעט. את מוזמנת לבקר. הריח עליי".

שאול צירלין (צילום: הרצליה)
שאול צירלין (צילום: הרצליה)

> כוכב נבחרת ישראל והפועל ת"א לשעבר והמאמן המיתולוגי של "גולסטאר", שייע פייגנבוים, מככב בתוכנית ספורט חדשה בשם "שולפים חרבות", שמזכירה את "יציע העיתונות", ולצדו עוד מאמן ושחקן עבר, קובי רפואה. מי שציפה לאידיליה בין השניים התבדה, כשכבר באחת התוכניות הראשונות פרץ ביניהם עימות סוער שהרעיד את כל הדציבלים באולפן.

רפואה, אני מבינה שהקדמת מכה?
״שייע הוא החבר הכי טוב שלי. על איזה עימות סוער את מדברת?״.

פייגנבוים סירב להגיב.

> ואם כבר "גולסטאר". האיש והמותג KS, קובי סוויסה, צנוע כהרגלו, עדכן את ליאורה כי 7 באוקטובר תפס אותו בדרום אפריקה, בצילומי הסרט של "גולסטאר", עם כוכבים לא פחות גדולים ממנו, כמו נירו לוי המחלים ואחרים.

קובי, ספר חוויות.
"עשינו סרט מטורף בדרום אפריקה. KS המותג הולך להיות לא רק שחקן ריאליטי אלא גם שחקן קולנוע. מדובר בסרט מטורף. לא ידענו מה קורה, אם נמשיך בהסרטה או לא, בגלל מה שקרה בארץ. הסרט הוא סרט קולנוע לפיו נחטף מטוס של גולסטאר בדרום אפריקה. יש את אסתי מ'קופה ראשית'. הוא יוקרן בקיץ. אני הכוכב שם, מיותר לציין, כן?".

יש ליין חדש של תספורות מתחת לחגורה?
"בוודאי. KS הוא הכוכב הראשי, זה ברור. זה הולך להיות בסגנון של 'מה קשור'".

אגב, לפני כשמונה חודשים נפרד קובי סוויסה מאשתו ואם ילדיו, סיגלית, אחרי 12 שנות נישואים. ל"מעריב" הוא אמר אז: "אני מחפש ספונסרית חדשה, שחומה, קומפקטית, מעל גיל 22, חזה גדול".

קובי, מצאת ספונסרית חדשה?
"לא משהו מחייב".

קובי סוויסה (צילום: ניר פקין)
קובי סוויסה (צילום: ניר פקין)