- על פי הדיווחים, עדי קייזמן נתפס גונב לכאורה מחנות כלבו במיאמי. ליאורה פנתה לגיסתו, יעל גינזבורג, המציעה סדנה בתחום היוגה והמדיטציה, שמציעה: “כשהתחושה היא שאין במה להיאחז, כדאי להתכנס פנימה, אל עצמנו, ולהיאחז במי שאנחנו", כך על פי ההזמנה.

יעל גינזבורג, מה תאמרי?
״עדי היה בחנות, רכש דברים. שם את המפתחות של האוטו ואת הארנק בשקית של הדברים שהוא רכש. היה עדיין בחנות וקיבל שיחת טלפון בזמן שהיה לו ביד פריט אחר שהוא חשב לרכוש. בלי לשים לב הוא יצא מהחנות עם הפריט ביד ועצרו אותו על זה. השקית עם הארנק שלו והמפתחות של האוטו נשארו בתוך החנות, בזמן שהוא יצא לשיחת טלפון. ההאשמות בוטלו, זה קרה לפני חצי שנה וזהו. עדי לא גונב דברים, זאת האמת. עכשיו השאלה היא אם באמת אכפת לך מהאמת, או שאכפת לך יותר מסיפור. אני מבינה שגם יש כאן משהו אישי נגד המשפחה שלי, שהם אנשים טובים, ואני אבקש ממך לחשוב על ההשפעות של המעשים שלך על האנשים האלה. וגם עוד משהו, את לא צריכה להעמיד פנים שאת מעוניינת בסדנאות שלי, כשזה ברור שאת מעוניינת במשהו אחד, לפחות תהיי כנה לגבי זה. הסדנאות שלי דווקא יכולות לעשות לך טוב, אבל השאלה היא כמה חשובות לך כנות ואמת. בתור עיתונאית זה אמור להיות לך דבר ראשון״.

עדי קייזמן  (צילום: רפי דלויה)
עדי קייזמן (צילום: רפי דלויה)

- הזמרת נסרין קדרי הגיעה בשבת שעברה לכיכר החטופים להביע תמיכה והעלתה מסר מחזק לפרויקט "לתת רוח", שקיבל והעביר אלפי מסרים מקהילות יהודיות בטורונטו, בפלורידה ובמרכזים אחרים בעולם, לצד מכתבים ומסרים מישראלים וישראליות שנועדו לחיילים הנמצאים בשטח, למשפחות מפונים, לתושבי העוטף ולמשפחות החטופים.

נסרין קדרי משתתפת בפרויקט 'לתת רוח-תקווה' (צילום: יח''צ)
נסרין קדרי משתתפת בפרויקט 'לתת רוח-תקווה' (צילום: יח''צ)

- אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", העניק לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי את הדסקית האישית שלו לשחרור החטופים, והנשיא ענד את הדסקית לצווארו. האירוע היה בטקס פתיחת משחקי פאנאמריקה בהשתתפות כ־5,000 ספורטאים יהודים. המשלחת הישראלית מונה כ־74 ספורטאים, מתוכם 45 ספורטאים מיישובי הנגב המערבי.

חאבייר מיליי ואמיר פלד (צילום: יח''צ)
חאבייר מיליי ואמיר פלד (צילום: יח''צ)

- סבין חדד, דוברת רשות האוכלוסין וההגירה, וילדיה רתם (12) ונעם (10), כותבים ומאיירים בעצמם את ספרי הילדים שהם מפיקים. אחרי שיצא לאור ״עולם הצבעים״, על הפרק הספר השני בסדרה, ״עולם עונות השנה״.

סבין, מה מיוחד בפרויקטים שלהם?
"שבכל ספר שהילדים מפיקים, הם בוחרים נושא חברתי ותורמים חלק מההכנסות של הספר לעמותה מסוימת. בספר הראשון נתרמו מעל 2,000 שקל לעמותה הנאבקת בחרמות בבתי ספר ('כנפי דרור'). בספר הנוכחי ייעדו חלק מההכנסות למיזם של שני לוחמים שנפצעו ב־7.10. הספר השני יופק באמצעות מימון המונים שיסתיים בסוף החודש".

סבין חדד עם ילדיה רתם ונועם (צילום: פרטי)
סבין חדד עם ילדיה רתם ונועם (צילום: פרטי)

- מלכת היופי תהילה לוי חתמה בסוכנות one models של ורד צמח. את החתימה הרשמית היא שלחה מחו"ל, ממסע הסברה עבור ישראל בגולה.

תהילה לוי (צילום: אור גפן)
תהילה לוי (צילום: אור גפן)