מפיקת האירועים והכוכבת אירית רחמים מציינת היום (ראשון), עשור חדש לחייה כשהיא נכנסת לגיל 50. רחמים, שנולדה בברזיל ואומצה בהיותה בת מספר חודשים על ידי זוג ישראלים, מסכמת חמישה עשורים כשהיא נמצאת באתונה. בפוסט ארוך ומרגש במיוחד היא כותבת: "היום, לפני חמישים שנה. אני מגיחה לעולם אי שם מעבר לאוקיאנוסים, בארץ זרה להורים שמעולם לא פגשתי. בלי משפחה ששמחה לקראתי, תינוקת תלושה ונטושה שאף אחד לא רוצה. ככה אני מתחילה את חיי. חמישים שנה עברו. ואני רוצה להגיד לתינוקת הזו שכנגד כל הסיכויים היא שיחקה אותה ושאין עליה. ושהיא תגיע לגיל 50 והיא תהייה כל כך גאה בעצמה. כי בגיל 50 יהיו לה שני בנים שהם פרי בטנה שלה, הם כל עולמה והאימהות שלה תהייה מוגשמת ומסופקת".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Irit Rahamim‎‏ (@‏‎iritrahamim‎‏)‎‏

רחמים ממשיכה בפתיחות: "והיא תהייה מוקפת חברות שהן נכס משמעותי שהיא יודעת להשקיע בו, כי היא מבינה את החשיבות שלו, ותהייה לה קריירה מפוארת, כן כן מפוארת, סליחה על חוסר הצניעות, היום מותר לי. קריירה שמשלבת את שתי האהבות הכי גדולות שלה: אנשים ושמחות. שמה שהיא תדע לעשות הכי טוב זה לייצר שמחות עבור משפחות, להיות שם בשבילן ברגעים הכי יפים מהם תפורים אלבומי חיינו הישראליים והיהודיים. ושבחיים כמו בחיים, במשך חמישה עשורים היא תפול ותקום ושוב ושוב, אבל מכל משבר היא תצא מחוזקת יותר, לעולם לא תשכח שיש לה את עצמה, וזה כל כך הרבה. ושהיא תגיע לגיל 50 אחרי שנה כל כך סוערת, והיא לא תוכל להרשות לעצמה להפיק את מסיבת המסיבות כי איך אפשר לחגוג כשהארץ האהובה שלה מדממת, אבל לפחות היא כן יכולה להסתכל היום על עצמה במראה ולהגיד: היי תינוקת, היי גאה באישה שהפכת להיות! כי בגיל 50 את נטועה היטב עם שתי רגלייך בארצך שהפכה להיות מולדתך, ואת כבר לא מתפשרת, ולא מוותרת, אבל כן כשצריך משחררת, ויודעת להגיד מה כן אבל גם מה לא, ויודעת להפנות מבט למי שזקוק לך, ויודעת את החיים האלה, ומבינה שאהבה היא כל הסיפור".

אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לסיכום, מפיקת האירועים המצליחה לא שוכחת גם את החיילים והחטופים שנמצאים כרגע בעזה: "בגיל 50 את לא שוכחת לרגע להודות על מה שיש, ולא שוכחת לרקוד, זה כל כך חשוב לרקוד. וזה כל כך חשוב לנשום, וזה כל כך חשוב להיות בטוב. התינוקת שנולדה אי שם חוגגת 50 היום. היא גאה בעצמה והשנה היא רק מבקשת שכל החטופים, חיילי וחיילות צה”ל יחזרו הבייתה בשלום. מזל טוב לי. אני בת 50".

אירית רחמים (צילום: אור גפן)
אירית רחמים (צילום: אור גפן)