בעוד שבועיים תציין זוכת האירוויזיון נטע ברזילי את חגיגות יום הולדתה ה-31. לרגל המאורע, החליטה הזמרת שהגיע הזמן להתחיל לקחת שליטה על חייה, או לפחות על הנסיעות בחייה והעניקה לעצמה במתנה, לרגל יום הולדתה, שיעורי נהיגה. ברזילי שיתפה את עוקביה כי עד היום היא לא נהגה מכיוון שפחדה, אולם כעת החליטה לעשות את הצעד החשוב ״במסגרת ביסוס תחושת השליטה בעולם בלי ודאות, התחלתי ללמוד נהיגה. מתנה ליום הולדת 31 ממש עוד שבועיים״, שיתפה הזמרת ברשתות לצד תיעוד משיעור נהיגה והוסיפה: ״אני עוד גרועה וחסרת בטחון. אם אתם רואים אותי בכביש , תחייכו ותיזהרו״.  

נטע ברזילי על לימודי הנהיגה שלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע ברזילי על לימודי הנהיגה שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הצעד הגדול מגיע לאחר תקופה מורכבת בה חשפה ברזילי את התחושות הקשות שעוברות עליה מאז השבעה באוקטובר. רק בשבוע שעבר, פרסמה פוסט קצת אופטימי, קצת עצוב לכבוד השנה האזרחית החדשה: "השעון יראה חצות ממש עוד רגע,ובחשכה הגדולה ביותר שידענו כעם תתחלף שנה.אין מה לסכם.אין מה לחגוג . אבל חשוב לציין שפגשתי בחודשים האחרונים גיבורים אמיתיים. כאלו שרואים בסרטים....אין לי שום השראה או מושג לאן מפה, אבל אני מחזיקה חזק בנקודות האור האלה. כדי לא לשכוח שיש אור. שיש אהבה. למרות שהיא בדרך מפסידה היא בסוף חייבת לנצח".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Netta Barzilai‎‏ (@‏‎nettabarzi‎‏)‎‏

ברזילי אגב, היא לא הכוכבת הגדולה היחידה בארץ שהחלה בלימודי נהיגה כשהיא בשיא תהילתה. גם נועה קירל, שאמנם עדיין קרובה יחסית בגיל לגיל המינימלי בו מותר להוציא רישיון, התחילה לפני מספר חודשים לראשונה בחייה ללמוד נהיגה. הכוכבת, שבאופן כללי תמיד יש מי שמסיע אותה ממקום למקום, החלה לשמש כשגרירת "פיג'ו" בארץ ואף דווח כי תתעד את לימודי הנהיגה שלה לסדרת רשת.

נועה קירל מתגייסת למען ההסברה הישראלית (צילום: ערן לוי)
נועה קירל מתגייסת למען ההסברה הישראלית (צילום: ערן לוי)