הקונדיטורית וכוכבת "האח הגדול" אור שפיץ, החליטה להשתעשע ולהעמיד למבחן את הזוגיות שלה עם עומר גלילי, עמו היא מתחזקת כבר שנה זוגיות יציבה. שפיץ רצתה לבחון האם בן זוגה אוהב אותה בכל מצב, כשהרחיקה לעשות וגזרה חלק מאורך שערות ראשה, והדביקה אותן בעזרת דבק על בתי השחי. הקונדיטורית הוורודה החלה לרקוד בבית עם ידיים מורמות מול בן זוגה שמיד הצטרף לחגיגה, עד שהוא קלט את בית השחי השעיר שלה.

אור שפיץ ובן הזוג (צילום: אור גפן)
אור שפיץ ובן הזוג (צילום: אור גפן)

ומה הייתה תגובתו של גלילי? הלם רב שניכר בפניו כשהוא אומר: "ירד לי ממך עכשיו, איכס". שפיץ קראה לכל העוקבות שלה לעשות את מבחן הזוגיות כששיתפה את הרגע המכונן ברשתות וכתבה: "אני מתנצלת זה היה חייב להישאר פה לנצח, מבחן לזוגיות אמיתית, אני מתחננת תעשו את זה גם ותעדכנו אותי איך הוא הגיב". 

שפיץ כזכור, מהקונדיטריות המצליחות בארץ, נאלצה בחודש שעבר לסגור את הפופ-אפ פוד טראק שלה מול חופי אשקלון בעקבות המלחמה הקשה. הכוכבת הבטיחה לעוקביה שהמלחמה לא תעצור אותה והפוד טראק יפתח בהקדם במיקום חדש, ואכן כך קרה כשהיעד החדש שנבחר היה הסינמה סיטי בראשון לציון. על פתיחת המקום כתבה: "התלבטתי המון אם לפתוח את הפוד טראק במקום החדש שאליו יועד, והחלטתי שחמאס לא ישנה לנו תכניות למרות שהחיים השתנו ובטח לא ייקח מאיתנו את הזכות להיות עם חופשי בארצנו".