אחרי שנה וחודשיים, יקותיאל זיני, אביו של כוכב הילדים בן זיני, השתחרר השבוע ממעצר בכלא וחזר לחיק משפחתו להמשך מעצר בית. ״זה היה רגע מאוד מרגש , בכי חיבוקים, התרגשות, יש לי צמרמורת רק מלדבר על זה״, שיתף זיני את עוקביו על רגע המפגש המכונן עם חזרתו של אביו. כמו כן, היה חשוב לו להדגיש: ״אבא שלי לא היה בכלא, הוא לא קיבל עונש, הוא היה בכלא עצור עד שיבררו במשפט מה יהיה , אבא שלי לא הורשע, הוא חיכה למשפט שלו בכלא, ועכשיו הוא השתחרר למעצר בית ונמשיך עם זה מהבית״. השגנו לכם תיעוד של רגע המפגש המרגש בין הזמר לאביו .  

רגע המפגש של בן זיני ומשפחתו עם אביו, יקותיאל (צילום :בן זיני)

כידוע, יקותיאל זיני נעצר בשנת 2022 עם התפוצצות פרשיית הברחת הסמים בה הוא נחשד. יחד עם עוד ארבעה חשודים, נעצר זיני בחשד להברחת עשרות קילוגרמים של סמים מסוג קוקאין שהוצמדו בתיבות לתחתית ספינה באמצעות מגנטים, באחת מפרשות הסמים הגדולות בישראל. מאז, היה עצור אביו של הכוכב, וכעת שוחרר למעצר בית.

בן זיני (צילום: אור גפן)
בן זיני (צילום: אור גפן)

זיני מדבר רבות על משפחתו ורק לפני כשבועיים כתב לאמו, עינב זיני, ברכת יום הולדת ובה התייחס לשנה שעברה המשפחה: "עברנו שנה לא פשוטה בתור משפחה, ואני שמח שדווקא בשנה הזו גילית בעצמך את הכוחות הנפשיים לעבור כל מכשול וכל מבחן שהחיים יציבו בפנייך. יש הרבה מה ללמוד ממך, את השראה בשבילי". בנוסף, משחרר הבוקר (רביעי), הזמר את "שיר לאבא", סינגל חדש שכתב לאביו לרגל שחרורו לצד קליפ שצילם המלווה בתמונות ילדות. 

השיר החדש של בן זיני על מעצר אביו (צילום :פרטי)