השחקנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", רונה לי שמעון שחגגה אתמול את יום הולדתה ה-41 וקיבלה ברכה מרגשת מבן הזוג סטטיק, שכתב: "כמו ילדה בחנות ממתקים. ככה את הכי יפה. בתוך האלמנט שלך - עושה את מה שנולדת לעשות. כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לראות כישרון אמיתי. אני מעריץ של אנשים שפשוט מצוינים ביצירה שלהם. ואת - אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. הלוואי שהיינו יכולים לחגוג לך כמו שצריך. אבל נצטרך לדחות את זה לימים יפים יותר. מזל טוב לאישה שלי".

סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, חברה הטוב מהסדרה המצליחה "פאודה", עידן עמדי נפצע קשה בלחימה בעזה לפני יומיים. שמעון שהתקשתה לחגוג את יום ההולדת שלה בזמן שעמדי מאושפז בבית החולים, ובזמן שאחיה עודנו נלחם בעזה וישנם 129 חטופים שמחכים לשוב הביתה, סיפרה על התחושות. "להחזיק את יום אתמול היה מורכב. אני חושבת שרציתי לרגע אחד להתפנות אל תוך עצמי באופן שלם. להודות על כל מה שיש לפני שאני חוזרת לכאוב את המציאות הזאת, ואז המציאות שוב נקשה בדלת והפריעה לסדר של הדברים".

עוד הוסיפה רונה לי וכתבה: "בדיוק ככה זה היה צריך להיות. שמחה והודיה שמהולים בעצב וצער כל כך גדולים. לדעת שככה כולנו, ושזה הדבר שמחבר אותנו. וכמה שזה דפוק ואכזרי, לפחות אנחנו ביחד. תודה על כך ההודעות, תודה על כל האיחולים. תודה על טוב הלב, על ערבות הדדית, תודה על ההבנה שככה עכשיו ואולי אחר כך יהיה קצת אחרת. מזל טוב, לכולם, אמן. הכי ביחד. יותר מתמיד. ושף אחד לא ישאר מאחור, לעולם".

רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)
רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)