אתמול (רביעי), נערכה ליגת העל בכדורגל במשחק של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד בתל אביב. בין הצופים והאורחים בלטה במיוחד החטופה ששוחררה מהשבי, מייה שם. שם הגיעה יחד עם אמה, קרן שם ואחיה, לצפות במשחק ולעודד את הקבוצה האהודה עליהם מכבי תל אביב, אמה אף התעטפה בצעיף של הקבוצה. לצערם, מכבי חיפה ניצחה והמשחק נגמר בהפסד של 1:0 לטובת מכבי חיפה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎מייה שם‎‏ (@‏‎mia_schem‎‏)‎‏

שם זכתה ליחס מועדף וצפתה במשחק מהבוקס , אחד מתאי הצפייה האקסקלוסיביים של בלומפילד, הממוקם במרכז היציע שאפשר לשם ומשפחתה פרטיות מלאה. חוץ מצמיד שאפשר לה כניסה לבוקס, בלט על ידה של מייה הצמיד הצהוב לשחרור החטופים. זה אגב, לא האירוע ההמוני הראשון אליו מגיעה החטופה שריגשה מדינה שלמה. כזכור, פרסמנו כאן לראשונה על מסיבת הסילבסטר הגדולה של עומר אדם, אליה הגיעה שם מלווה באמה וארבעה בני משפחה ששמרו עליה כל הערב.

מייה שם ומשפחתה בבלומפילד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייה שם ומשפחתה בבלומפילד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מייה שם כזכור, התראיינה בשבוע שעבר לערוצי התקשורת השונים ונתנה עדות מטלטלת מהמתרחש בתוך עזה. החטופה שהפכה בעל כורכה לפנים הכי מוכרות במדינה בחודשיים האחרונים סיפרה בין היתר על התנאים ועל המשפחה שהחזיקה אותה בשבי: "הילדים מסתכלים לתוך החדר וצוחקים עליי. מסתכלים עלייך כאילו את חיה. מפחדת כל רגע כאילו יקרה משהו. המחבל לא נגע בי מהסיבה הפשוטה שאשתו הייתה מחוץ לדירה. אשתו לא יכלה לסבול את העובדה שאני נמצאת איתו לבד בחדר. היא הייתה נכנסת פעם בכמה ימים, מדברת איתו ומביאה לו קפה, תה - ולי כלום. היו ימים שהיא לא הייתה נותנת לי לאכול. הייתה פעם אחת שנחנקתי מבכי, הוא מסתכל עליי ואומר לי 'חאלס, או שאני שולח אותך למנהרה'".

מייה שם (צילום: דוברות מטה המשפחות)
מייה שם (צילום: דוברות מטה המשפחות)