אחרי שזכתה בפרס של מיליון ש"ח ורגע לפני שתצעד בשביל החופה, זוכת "האח הגדול", טליה עובדיה, תובעת רבע מיליון ש"ח. עובדיה נמצאת בתקופה הטובה בחייה, אחרי שזכתה במקום הראשון בריאלטי "האח הגדול", זכתה באהבה עם שחף רז, קיבלה הצעת נישואים וחתונה שתערך באפריל הקרוב, ובנוסף לכל הטוב הזה, השניים יככבו במהלך החודש הקרוב בריאליטי "אוטו אוכל".

אלא שבתוך הלו"ז העמוס שלה, מפנה עובדיה מפנה גם זמן לתביעה ותובעת חברת איפור שהפכה אותה לפרזנטורית של מוצריה - מבלי ידיעתה ואישורה, ובכך פגעה לה בקמפיינים אחרים בהכנסה. עורכי דינה אסף שרעף וטליה שחר המייצגים את הסלבס בביצה, ביניהם גיא פלג, אוהד חמו, אדוה דדון, אביבית בר זוהר, מעיין פרתי ואחרים, הגישו מכתב תביעה נגד חברת האיפור והטיפוח "חברת ביוטיקייר אי ג'י", עם דרישה לפיצוי בסך רבע מיליון שקלים. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)
טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)


על פי התביעה שהוגשה על ידי עורכי דינה של טליה, נטען כי חברת האיפור פנתה למשפחתה של עובדיה, עת שהתה בבית "האח הגדול" והציעה להם 5000 שקלים עבור סטורי אחד פרסומי של טליה. אלא ששלושה חודשים אחרי, גילתה טליה כי היא משמשת פרזנטורית לחברת האיפור המשתמשת ללא אישורה וללא הסכמתה בתמונות שלה מבית "האח הגדול", בשלל פרסומות לצורך קידום מכירות ושיווק מוצרי האיפור.

החברה השתמשה בתמונותיה של טליה מתוך בית "האח הגדול" בעת שהתאפרה בבית הסגור, כפרסומת לחברה, מבלי שקיבלה על כך את אישורה. עובדיה דורשת הסרת הפרסומים בכיכובה לאלתר ודרישה לפיצוי בסך 250,000 שקלים. 

טליה עובדיה (צילום: גל בורנשטיין)
טליה עובדיה (צילום: גל בורנשטיין)


עורך דין אסף שרעף מסר:
"מדובר בדוגמא של רמיסה דורסנית של זכויות מרשתי, אשר זכתה ב'האח הגדול' ונמנעה ממנה האפשרות למנף את הזכייה לרווח כלכלי בדמות פרסומת, כאשר הנתבעת הציגה אותה לצד מוצריה כפרנטורית של החברה, תוך שימוש בשמה הטוב ובתמונתה ללא אישור ללא הסכם וללא תשלום".

עו"ד יעקב מנור, מנייצג את חברת 'ביוטיקייר אי ג'יי', מסר: "אין בסיס לתביעה ואנחנו נבחן את כתב התביעה ומניח שהיא יודעת ועורכי דינה יודעים, מה האמת וניתן את זה בבית משפט. התביעה היא מופרכת והסכום הוא מעל ומעבר למה שנהוג במקרים אלה. אני חושב שנוכיח בבית משפט שלא מגיע לה אפילו שקל".

עורכי דין אסף שרעף, טליה שחר  (צילום: פרטי)
עורכי דין אסף שרעף, טליה שחר (צילום: פרטי)