שינויי חיים בימי הולדת כולנו עוברים. אושרי כהן חגג יום הולדת 40, ובפוסט שהעלה לאינסטגרם שיתף על החויה שלו בעולם. מה שתפס לנו את העין היה ללא ספק התספורת החדשה שעיטרה את ראשו. בסרטון באינסטגרם כהן נראה מסתובב בשטח פתוח בטבע, ומלקט צמחים כדי ליצור לעצמו זר פרחים מיוחד במינו. בפוסט השחקן כותב כך: ״יומולדת 40. אז יצאתי לקטוף לעצמי זר. ׳מראה נהדרת למסע הזה שנקרא ׳החיים׳, תהיתי לעצמי בין שלל היהלומים הפרחיים״.

אושרי כהן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אושרי כהן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד כתב השחקן על המסע שלו בחיים: ״כי כמו בכל מסע, אתה צריך קודם להגדיר מטרה. יעד. ׳מה אני רוצה בעצם?׳, אתה לא תפסיק לשאול את עצמך ולהתחבט. האם היא בכלל ׳נכונה׳? והאם יש בה טעם? וריח? אבל אתה יוצא לדרך בכל זאת, בשביל התנועה. וזה הולך קצת עקום. ואחרת ממה שציפית. והקושי מאיים על היצירתיות. מלחמה עיקשת. אבל בדרך תגלה אנשים קרובים שרוצים בטובתך. בלעדיהם לא תצליח לעשות שום דבר״.

אושרי כהן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אושרי כהן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

לקראת סוף הטקסט כהן הוסיף ברכת תודה מיוחדת: ״אז תודה לכל מי שאוהב אותי בעולם הזה. תודה על הזכות להיות בריא ולהכין לעצמי זר. תודה על הדמיון שמוציא אותי למסעות מופלאים. תודה לחיילים האמיצים והגיבורים. תודה לעם הנצח שמוכיח לי כל יום מחדש כמה הוא מיוחד״. כזכור, בשנה האחרונה אושרי כהן וזוגתו, סשה שוטורוב, נכנסו להריון, דבר שגרם להתרגשות רבה, אך לאחר מכן סיפרו כי הם עברו לידה שקטה. השניים שיתפו על מה שעבר עליהם באותה התקופה וכיצד הדבר השפיע על הזוגיות שלהם: ״חשוב לי להגיד שאנחנו בסדר, עם הפנים קדימה, חזקים ואוהבים יותר מתמיד״.

View this post on Instagram

A post shared by Oshri Cohen (@oshricohen)