זמר מפורסם פרץ הבוקר (שישי) לבית ספר בצפון תל אביב. על פי החשד, הזמר הוא אביו אחד מהתלמידים והצליח להכנס לשטח בית הספר לאחר שטיפס וקפץ מעל הגדר. לאחר שנכנס למבנה, אותו הזמר הגיע לכיתה של בנו ואיים על המורה מול כלל התלמידים. לאחר מכן דווח כי הזמר איים גם על מנהלת בית הספר. הנהגת ההורים הוציאה עדכון בו נאמר כי הזמר ״נקט באלימות מילולית קשה״.

אילוסטרציה ילדים בכיתה בית ספר  (צילום: אינגאימג')
אילוסטרציה ילדים בכיתה בית ספר (צילום: אינגאימג')

לפי החשד, הזמר הגיע לכיתה במטרה לאיים על המורה והוציא את התלמידים ל״שיעור חופשי״ על מנת שלא ינכחו במקום. צוות בית הספר הזמין משטרה שהגיעה למקום ושוחחה עם המנהלת. כעבור מספר שעות, הוגשה תלונה במשטרה נגד הזמר. על אף אי-הגשת התלונה, הנהגת ההורים של בית הספר הפיצה מכתב שבו היא מגנה את המעשה של אותו הזמר.  

ילדים בבית ספר, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
ילדים בבית ספר, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

במכתב נאמר כך: ״הורה נכנס ללא אישור או תיאום מראש לשטח בית הספר. הוא חיפש את אחד מחברי הצוות ונכנס לאחת הכיתות. הוא ביקש מכל ילדי הכיתה לצאת ל׳שיעור חופשי׳. מרגע הכניסה של אותו הורה לבניין בית הספר היה ניסיון לבקש לעזוב את בית הספר ללא הצלחה. נאלצנו להזמין משטרה, אולם ההורה יצא מרצונו טרם הגיעה המשטרה״. עוד הוסיפו: ״האירוע מטופל במלוא החומרה. תחושת המוגנות של תלמידי בית הספר והצוות חשובים ביותר ולא נתפשר על כך״. בשיחות שונות עם הורי התלמידים, ההורים הבהירו שהם חוששים מהעובדה שהזמר נכנס למתחם דרך הגדר, מאחר ומאז תחילת המלחמה יש איסור על הכנסת אנשים שאינם מצוות ההוראה לשטח בית הספר. 

תלמידים בבית ספר (צילום: נעם ריבקין פנטון)
תלמידים בבית ספר (צילום: נעם ריבקין פנטון)

כעת, מתפרסמת תגובה מטעם הזמר: ״אנשי החינוך של ילדנו הם נכס בעבור מערכת החינוך בישראל, הם צריכים להוות את המקום הבטוח ליקר לנו מכל, להוות הדמות המיטיבה. אף הורה בעולם, לא ייסבול כשהילד שלו, עובר מסכת של ייסורים, מושפל ומובך על ידי כל אדם, בייחוד המורה שצריך להנחיל לו דרך במקום שאמור להיות בטוח עבורו. הגעתי הבוקר יחד עם מנהלת בית הספר לכיתה לאחר שהמורה המדובר צלצל אליי במהלך השיעור- ודיבר בגסות תוך כדי התנהגות משפילה ומזלזלת בבני, שעובר יום יום קשיים והתעללות מצד המורה. לא ניתן לאף אדם לפגוע בילדינו לא נשתוק מול ההתעללויות בגני בילדים ולא מול ההשפלות בבתי הספר. לא נחכה שיהיה "מאוחר מידי". החברה שלנו ספגה אבידות קשות של ילדים ששמו קץ לחייהם בעקבות משברים רגשיים ונפשיים אותם חוו בבתי הספר. אף ילד לא צריך לחוש מאוים ומבוזה על ידי אדם שאמור להיות לו הדמות המיטיבה".