זמר מפורסם פרץ ביום שישי לבית ספר בצפון תל אביב, כך דיווחו אמצעי התקשורת. על פי החשד, הזמר הוא אביו אחד מהתלמידים והצליח להיכנס לשטח בית הספר לאחר שטיפס וקפץ מעל הגדר. לאחר שנכנס למבנה, אותו הזמר הגיע לכיתה של בנו ואיים על המורה מול כלל התלמידים. לאחר מכן דווח כי הזמר איים גם על מנהלת בית הספר. שמו של הזמר היה שמור במערכת, וכעת סאבלימינל חושף כי הוא זה שנכח באותה תקרית.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סאבלימינל כתב באינסטגרם: "'זמר מפורסם' אלו שתי המילים הנכונות היחידות מתוך הדיווח השקרי שרץ מיום שישי בכלי התקשורת. צר לי לאכזב: לא קפצתי מעל הגדר ולא פרצתי לבית הספר אם אתם לא מאמינים לי, יש את מצלמות האבטחה מעל השער הראשי. נכנסתי לבית הספר בו לומד בני כאחד האדם באישור המאבטח החביב. זה קרה 10 דק אחרי עוד השפלה שספג בני מהמחנך שלו, השפלה אחת יותר מדי, במסכת ההתעללות האינסופית שעובר בננו מאז פתיחת שנת הלימודים על ידי המחנך שלו. אחסוך מכם את מפרט ההתעמרות בבני, כל זה יתברר בפורומים המתאימים".

"אחסוך מכם גם את ההתמודדות הקשה שלנו כהורים של ילד בכיתה ד׳ שחוזר כל יום בוכה מבית הספר הודות למחנכו. פנינו אינספור פעמים למורה ולמנהלת אך פניותינו נפלו על אוזניים ערלות והתעללות המורה בבנינו רק הלכה וגברה מיום ליום. ככל שפנינו יותר לעזרה ההתנכלות מצד המורה הסלימה עוד ועוד. בשישי בבוקר באתי לחפש את בני שהועף מהכיתה בבושת פנים אחרי שיחת שיימינג מהמורה לעיני כל הכיתה".

"לא מצאתי את בני ופגשתי את המנהלת ביקשתי לדבר איתה והיא סירבה בטענה שהיא לא פנויה, אמרתי שזה דחוף והיא סירבה שוב לדבר, נכנסתי איתה ביחד אל הכיתה ממנה צלצל המורה ודיבר איתי בצורה משפילה לעיני בני בנוכחות כל הילדים בדיוק 10 דק לפני… פתחתי את דלת הכיתה ובחיוך הוצאתי את התלמידים מהכיתה ל״שיעור חופשי״, כדי לשמור על הילדים ועל פרטיות ורציתי שהמחנך יסתכל לי בעיניים ויגיד לי את הדברים פנים מול פנים מקרוב כמו שהוא נוהג לדבר אל בני מדי יום. כל זאת קרה בנוכחות המנהלת והמשטרה שאיתה על הקו.
לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים".

עוד כתב הזמר: "המחנך הזה שמרסק את הנשמה של הבן שלי, לא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר את מעשיו. הוא העדיף לקחת את התיק וללכת מהכיתה. אומרים שההגנה הכי טובה היא ההתקפה וזה בדיוק מה שמנסים לעשות עם הפצת שקרים ודיבה, בדיות על פריצה ואיומים ואלימות שלא היו ולא נבראו. ההפך, לתחושתי נעשה ניסיון לחפות ולכסות על התנהלות קשה כלפי תלמידים בבית הספר. השקרים לא יפחידו אותי ולא ירפו את ידיי במאבק מול ההתעללות ובריונות בבית הספר במיוחד כשמעורב מבוגר כלפי קטין, זה לא משהו שיכול לעבור בשקט. זהו מאבק של כל הורה במדינה הזאת. וזה הסיפור כולו!".

"אני האבא, והתפקיד של האבא הוא להגן על משפחתו תמיד. אין לי בעיה להיות בעין הסערה עכשיו ושכל העולם ידבר עלי, זה עדיף מאשר שיבואו לנחם אותי אח״כ… תמיד נלחמתי בבריונות ובאלימות ועכשיו לצערי זה קורה לבני, כנראה שצריך אדם מפורסם וחזק שישים זרקור על הנושא בתקשורת ושהאמת תצא לאור".