בצל מאה ימים לתחילת המלחמה והחטופים בשבי, ודיווחים קשים מדי יום על חיילנו שנופלים בקרבות ברצועת עזה, אבל כבד נפל גם על משפחתו של מוש בן ארי, ללא קשר למלחמה. הזמר בישר היום (ראשון) בדקות האחרונות על פטירתו של אביו ראובן בן ארי ז״ל שהלך לעולמו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Mosh Ben Ari (@moshbenari)


בן ארי שיתף הבוקר עם עוקביו בבשורות המרות ועדכן כי היום תערך הלוויתו של אביו בבית העלמין בעפולה בשעות הצהריים. במקביל שיתף תמונה של אביו ראובן ז״ל עם זוגתו בשמונה השנים האחרונות וארוסתו בארבע השנים האחרונות,  ג׳ני זבישה.    

ראובן בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ראובן בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, בן ארי וזוגתו ג׳ני מנהלים זוגיות מזה 8 שנים. ג׳ני צעירה ממוש ב-25 שנים ולפני כארבע שנים התארסו. לאורך כל הזמן שהשניים ביחד, הזוג נאלץ להתמודד עם ביקורת נוקבת כנגד פער הגילים של השניים. זבישה בעבר הגיבה על הביקורת הזו כשעלה פוסט לקבוצת הפייסבוק בשם ״הפשוטעות״, כשמעל התמונה של שניהם נכתב: ״כשאבא שלי מעלה תמונה אחרי שאני יוצאת פעם ראשונה הביתה מטירונות 02 וכותב: 'הלוחמת שלי בבית'״. ג׳ני הגיבה בזעם: "באיזה רשות אתם לוקחים תמונה שאני מעלה לפרופיל הפרטי שלי ועושים ממנה צחוק להמונים? מאהבה שלי? הבנתי כבר שיש אנשים קטנים בעולם שלנו שלא יכולים להכיל את העובדה שאהבה קיימת בכל הסוגים והצבעים, שלאהבה אין גיל ובמקרה שלנו זה כבר עובד כמעט שבע שנים״.