הכתב גיל משעלי סיקר אמש את הופעתו של הזמר עומר אדם בכיכר החטופים לציון 100 ימים בשבי. משעלי ביקר בחריפות את הזמר שבחר על במת החטופים להקדיש שיר של עידן עמדי שנפצע קשה במלחמה בעזה. ״מטרת העצרת היא החזרת החטופים, ולא שיפוץ התדמית הסדוקה של עומר אדם״, כתב העיתונאי והוסיף: ״לבצע מחווה לעמדי על במה שכולה מוקדשת להחזרת החטופים, להסית את הפוקוס מהחטופים לעמדי שהיה מוותר על המחווה הזאת בלי למצמץ אבל עומר יעשה הכל כדי שיונית לוי ושאר האתרים ידברו עליו״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עומר אדם שר את "כאב של לוחמים" של עידן עמדי (צילום :מטה המשפחות)

משעלי סיים עם הדברים הבאים: "לא אוהב שרוכבים על חיילים על פצועים על אף אחד״. אלא שמקרוביו של עומר אדם לא נותרו אדישים לדברים הקשים ומיד נחלצו לעזרתו. הראשונה הייתה אור לוזון הסטייליסטית וחברתו הטובה, ששאלה את הכתב: ״מה אתה עשית במלחמה הזו? תתפוצץ בשקט כי זה מביך, מרחמת עליך״. גם אימו של עומר אדם, שרון אדם התפוצצה מכעס כשקראה את הפוסט וכתבה לו בתגובה: ״קנאי עלוב, תתבייש לך שאתה מחפש רייטינג על חשבון עומר ועל חשבון החטופים, לך תתרום ואולי תפסיק להיות ממורמר״.

גם אשת היח"צ רונית ארבל בחרה להגיב ואמרה: "בשבוע האחרון סייעתי למטה החטופות והחטופים לשלב את מיטב אמני ישראל בעצרת המאד מאד חשובה הזו. אני לא מייצגת את עומר אדם ולכן קל לי לכתוב לך את התגובה הבאה. לפעמים רק לפעמים כדאי לבדוק לעומק לפני שמשתלחים. מטה החטופים פנה לעומר וביקש ממנו לשיר את השיר של עידן עמדי כמחווה לעידן ולכל הפצועים מאז ה-7 באוקטובר. עומר נהנה לבקשתנו מתוך רצון לחזק ולחבק את הפצועים בין שהם חיילים ובין אזרחים שנפגעו".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "אמש בעצרת "100 ימים של גיהינום" שנערכה בכיכר החטופים ביצע הזמר עומר אדם את שירו "בסוף הכל חולף", "כאב של לוחמים" שיצר הזמר והלוחם שנפצע עידן עמדי ואת שירת "התקווה". הביצוע המרגש של "כאב של לוחמים" בוצע לבקשת ויוזמת מטה המשפחות כסמל ואות תודה של משפחות החטופים לחיילים שנלחמים ומחרפים נפשם למען הגנת מדינת ישראל והחזרת כל החטופים שנמצאים בשבי חמאס-דאעש למעלה מ-100 ימים. בשם משפחות החטופים אנחנו מודים לעומר אדם ולעשרות האמנים שלקחו חלק בעצרת המרגשת".

שרון אדם (צילום: משה בן נאים)
שרון אדם (צילום: משה בן נאים)