עוד לא נרגענו מהקשר בין אליקו, לארוסתו בת ה-19 לירז ארז, שכבר הספיקה להכנס להריון. כעת נחשפנו לסרטון חדש של הזוג מסביר את פירוש המושג ״דל בדל״ בפרסית. הזוג האוהב לא מפסיק להפגין אהבה אחד כלפי השני ואף הגדילו לשנות את הביו שלהם באינסטגרם ל״לא יכולים אחד בלי השנייה, לירז מאוהב בך״ ו״לא יכולים אחד בלי השנייה, אלי שלי לנצח״. רק לפני חודש אליקו שלח לבקו״ם לגייס את בנו הבכור, שנמצא לא רחוק מגילה של אשתו לעתיד. כעת, השניים צילמו סרטון אהבה חמוד שמסביר על הביטוי שהם נוהגים להשתמש בו.

אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כך הם אומרים בסרטון: ״ערב טוב אלי שלי״, ״ערב טוב יפה שלי. כולם שואלים אותנו בכל מקום אפשרי, במיוחד ברשת - מה זה דל בדל?״, אלי לא מספיק לענות ולירז כבר אומרת: ״לב בלב בפרסית״. אבל אליקו ממשיך: ״הנה התשובה, דל בדל, לב בלב בפרסית״, וממשיך: ״חברים רק אהבה, ורק תאהבו, כמה שיותר עם הלב. עם הדל שלכם. יאללה צ׳או ביי״ וסיימו בנשיקה מתוקה למצלמה. 

אליקו, לירז ארז (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

> הבוקר הצטלם נת'ינאל בוזוליק למהלך של קרולינה למקה ברלין בשיתוף עמותת "לב אחד" למען הגיבורות של העורף. המותג יוצא במהלך יוצא דופן בהשתתפות השחקן הבינלאומי שהגיע לישראל אתמול, במסגרתו יסייע בהעלאת המודעות למיזם ההתנדבות של העמותה המלווה את נשות המילואימניקים בצל המלחמה

קרולינה למקה ברלין בשיתוף פעולה עם עמותת "לב אחד", גייסה את השחקן האוסטרלי שכידוע, מתחילת המלחמה משקיע את כל כולו להסברה בעולם לטובת ישראל. המהלך הייחודי מביא את ההתמודדות הקשה שאליהן נקלעו הנשים והמשפחות שבבית מאז תחילת המלחמה, כאשר מטרת העל היא לגייס עוד מתנדבות שירתמו למיזם של העמותה. החברה צילמה הבוקר סרטונים בהובלתו של השחקן נת'ינאל שהגיע לביתן של נשות מילואימניקים, הקשיב לסיפורן המטלטל ולקושי בהתמודדות שכרוכה בלהיות "האישה שבעורף".

נת'ניאל בוזוליק (צילום: אורי בן חיים)
נת'ניאל בוזוליק (צילום: אורי בן חיים)