לפני כחודש, כרע הזמר אושר כהן ברך וביקש את ידה של זוגתו בשלוש השנים האחרונות סהר נועם, שנענתה מיד בחיוב. עוד לא הספקנו לעכל את הבשורות על החתונה שבדרך, ושבועות ספורים אחרי, ביטלו השניים את האירוסין ופירקו את החבילה. בינתיים הזמר והאקסית הטרייה הפכו את הפרידה לפומבית והסירו עוקב אחד לשנייה בחשבונות האינסטגרם. 

אושר כהן (צילום: אור גפן)
אושר כהן (צילום: אור גפן)

אלא שאתמול (ראשון), אחרי שדווח במדורי הבידור כי כהן הסיר מהאקסית שלו עוקב, בזמן שהיא בחרה להמשיך לעקוב אחריו, כעת החליט הזמר להשיב לנועם עוקב בחזרה, ובביצת הבידור המקומית שלנו מדובר כמובן בצעד ענק שמרמז על הפשרה ביחסים של השניים. הצעד הזה כמובן, לא מהווה אישור רשמי לקאמבק אולם נראה כי מדובר במגמה חיובית שמתפתחת שם. האם האקסים הטריים יחזרו ויעמדו תחת חופה? ימים יגידו.

עוקב גם עוקב. אושר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עוקב גם עוקב. אושר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

TMI כאן להזכיר שהזמר המפורסם בן ה-24 ובת זוגו לשעבר בת ה-25, יצאו במשך מספר שנים במהלכם נפרדו וחזרו עד בחודש שעבר, כרע כהן ברך בחופשה רומנטית בבית מלון יוקרתי כשברקע מלווה אותם הזמר יונתן קלימי. המעריצים הופתעו, אולם התגובות ברובם היו מפרגנות ואוהדות עד שנודע לאחרונה כי השניים החליטו לפרק את החבילה ולא לעמוד יחד תחת חופה.  

אושר כהן התארס לסהר נועם (צילום: ליעד קבביה)
אושר כהן התארס לסהר נועם (צילום: ליעד קבביה)