הזמר אייל גולן הגיב אמש (שני) לפיגוע הקשה ברעננה וכתב באינסטגרם: ״להעיף מכאן את כולם עכשיו, בלי אישור עבודה לאף אחד, הם לא יכולים להמשיך להסתובב בתוכנו, ליד הילדים שלנו, ומתי שבא להם פשוט לדרוס, לדקור, ולרצוח, מספיק״. זוגתו ואם ילדיו דניאל גרינברג שהתבטאה לפני חודשיים בחריפות נגד ערביי ישראל והביעה את החשש מהם, זכתה כזכור לביקורות נוקבות וכונתה "גזענית".

בין המבקרים היו אושיית הרשת יוסף חדאד, שכתב לה: "אני יכול להבין מה את מרגישה, אבל אסור בשום אופן להכליל כי זה בדיוק מה שהקיצוניים בחברה שלנו רוצים שיקרה הלוחמים הערבים מהגדס"ר הבדואי נמצאים עכשיו בגבול עזה, לצד מיזמים רבים של החברה הערבית". גרינברג הגיבה לו אז, וכתבה: "מעריכה אותך מאוד כבן אדם ואתה עושה עבודה מדהימה עבור המדינה שלנו. כרגע הכל עוד טרי - אין את מי להאשים, כולם חרדים וחוששים כבר לא יודעים במה ובמי להאמין. יש לי שני ילדים לגדל ולשמור עליהם, וחלק מלהיות אמא זה גם להיות חרדה לביטחון שלהם".

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)

אלא שכעת היא מאחדת כוחות עם בן זוגה הזמר ומחזקת את הדברים שאמרה נגד ערביי ישראל. ״כשאני אמרתי על הגננים הערבים שמסתובבים לי מתחת לבית, ליד גני ילדים ובתי ספר, היו כמה שקפצו, שאני גזענית. אז סורי אבל כן. היום נתפסו ברחובות 3 מחבלים, איך נכנסו? מה הלו"ז? מישהו שכח את השביעי באוקטובר? אפס ביטחון פה״. 

דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)
דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין)