הדוגמנית הבינלאומית מישל גרציג, חשפה בסוף השבוע האחרון כי היא ובעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטוואה עומדים להרחיב את הקן המשפחתי שלהם, כשגרציג נמצאת בהיריון ראשון ופוטוגני במיוחד. השניים התחתנו לפני כתשעה חודשים בטקס נוצץ ויוקרתי במיוחד, באחוזה מפוארת בקאן שבצרפת וכעת, הכריזה הדוגמנית על ההיריון המרגש כשפרסמה תמונה של הבטן המתפתחת שלה תחת הכיתוב: "האהבה שלנו צומחת, לא יכולים לחכות לפגוש אותך״.

היום (שלישי), נחשף שבעקבות ההיריון, גרציג תפספס קמפיין גדול ונחשק במיוחד. על פי דיווח של וואלה סלבס! , הדוגמנית אמורה הייתה להצטלם בסוף השבוע הקרוב למותג האיפור Sacara לצד הפרזנטורית של המותג, אנה זק. השתיים היו אמורות לקדם יחד את קו האיפור לכבוד חג הפורים, אלא שכשהדוגמנית חשפה את שלבי ההיריון המתקדמים שלה, הוחלט במותג האיפור שלא לשכור את שירותיה. מה שהוסיף להחלטה, היתה העובדה כי לסט לא הוזמנו גופי תקשורת שיכלו לייצר באזז גדול לקמפיין, זאת מכיוון שגרציב מחוייבת לקמפיין למותג ספורט אליו תצטלם בשבוע הבא, ולשם יגיעו גופי הבידור על מנת לסקר את ההיריון. 

אנה זק (צילום: איילת ארד)
אנה זק (צילום: איילת ארד)

זה לא נגמר כאן, כי במותג לא רצו לוותר על דוגמנית שתתייצב לצד אנה זק וברגע האחרון קראו לעומר נולדמן שתתייצב במקום גרציג על סט הצילומים ותצטלם לקמפיין המדובר. דניאלה רייבנבך, דוברת סאקרה מסרה: "הצילומים לקמפיין סאקרה עם הפרזנטורית אנה זק היו אמורים להתקיים בסוף חודש ינואר יחד עם דוגמנית נוספת שנבחרה: מישל גרציג. סאקרה נאלצה להקדים את יום הצילומים לחמישי הקרוב, מה שלצערנו לא התאים ללו"ז של מישל. לאחר שמישל עדכנה שלא מסתדר לה הלו"ז החדש, נאלצה סאקרה לבחור בדוגמנית עומר נודלמן. נשמח לעבוד עם מישל בהמשך כמובן. כל טענה אחרת אינה נכונה".,

עומר נודלמן (צילום: מאי ויצמן)
עומר נודלמן (צילום: מאי ויצמן)