כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", אורי נגר מככב בימים האחרונים במדורי הבידור בעקבות שמועות על קשר רומנטי עם גרושתו של סטטיק - שרית פולק. כעת הוא עושה ל-TMI סדר בדברים וחושף מה באמת קורה בין השניים, משתף על ניסיון הקאמבק שלא צלח עם גרושתו ואם בנותיו ירדן, חושף עם מי ניתק כל קשר מהקולגות בבית "האח הגדול", מה פגע בו במיוחד כשיצא מהבית הסגור ומה למד בריאליטי. "עברתי שינוי בתוך הבית עצמו, המקום הזה נתן לי פרופורציות לחיים, התחלתי להעריך את הדברים ולדעת מה חשוב יותר ומה חשוב פחות", אמר נגר. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


חווית משבר כשיצאת מהבית, כמו רבים שיוצאים מריאליטי?
"אנשים שחווים משברים זה לרוב אנשים שצעירים ממני. אני כבר חוויתי אתגרים במהלך חיי לפני 'האח הגדול' וידעתי את כל ההשלכות של התכנית על הנפש. כך שהבטחתי לעצמי שאם אני מרגיש אתגר נפשי וקושי אני פורש וזה בדיוק מה שקרה כשפרשתי. בחוץ אני לא חווה איזה משבר. חוץ מהעובדה שנחשפתי לעולם מאוד ביקורתי, לאנשים יש תמיד מה להגיד, התופת שרצה ברשת ועל כל דבר שאני מעלה או משפט שאני כותב יש חמישים אחוז שיבקרו".

אורי נגר (צילום: פרטי)
אורי נגר (צילום: פרטי)


הדבר הראשון כשיצאת מהבית היה ניסיון לחזור לגרושתך. למה זה לא הצליח?
החלק הכי גדול שיצאתי איתו מהאח זה החזרה לגרושתי, בהחלט חשבתי שזה משהו שיכול לקרות, אבל לצערי ולא לצערי זה לא עבד. מצד אחד הבית הזה מוציא אותך מפרופורציות. שם אתה מרגיש תלוש כי אתה נמצא עם אנשים שלא מכיר ואתה רוצה פינה שקטה, והפינה השקטה שלי הייתה גרושתי והילדות. ידעתי גם אז שדברים לא עובדים בינינו, יש סיבה לזה שהתגרשנו. וזאת הייתה החלטה משותפת לקראת הסוף, אבל בבית 'האח הגדול' הכל התערבב לי מהבחינה הזאת והייתי זקוק למשפחה שלי, לאזור הנוחות שלי איתה. דבר ראשון כשיצאתי פגשתי את ירדן והיא נתנה לזה הזדמנות אבל מהר מאוד הבנו שזה לא באמת השתנה יותר מדי. התגרשנו בין היתר כי התבגרנו והבנו שאנחנו מחפשים דברים שונים ממה שחיפשנו כשהיינו ילדים בני 24. ירדן אישה מושלמת, פשוט כבר אין חיבור בינינו. כגרושים עם הורות משותפת אנחנו מתנהלים יותר טוב מאשר כבני זוג".

נראה שהבנות שלך זה הדבר הכי חשוב לך בחיים.
 "הבנות שלי זה החמצן, האוויר, הקרקע שלי. אין משהו שאני אוהב יותר מהן. בגירושים התחלקנו 60-40, ועדיין גם בימים שהם לא שלי אני מגיע, אני עוזר במקלחות אני מגיע ולוקח אותן ומוציא מהגן, אני תמיד חופשי להיות איתן, אני הכי נוכח ועוזר. גם בזוגיות הבאה שלי זה הדבר הראשון לפני הכל, תקבלי אותן, יש לי שתי בנות ובזמן שלי איתן הן הבית מקדש שלי. זה דבר ראשון שכל אישה צריכה להבין. אין מצב שהזוגיות שלי תפגע בקשר שלי עם בנות".

אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז עכשיו אתה כבר פנוי ומוכן לזוגיות פרק ב'?
אני משתוקק לבת זוג. היום אני מחפש שותפה בכל המובן של המילה, אני מחפש מישהי שתהיה החברה הכי טובה שלי. זוגיות טובה זה הסיסמה הכי טובה להצלחה בכל דבר בחיים. ברגע שיש לך משפחה, יש לך יציבות וקרקע פורה לנתב את החיים שלך לדברים חשובים ולא להתעסק בבילוי שטחי בתל אביב. אבל לצערי עוד לא מצאתי מישהי שנכנסת למשבצת הזאת. בפרק ב' אתה לא רוצה לעשות טעויות ולהתגרש, פרק ב' זה 'פור גוד' - אין פשרות, אני מביא את אורי בוגר יותר שמבין מהי מערכת יחסים ואיזה פשרות צריך לעשות. ועד אז אני נהנה מחיי הרווקות שלי וכיף לי".

כמי שנהנה מחיי הרווקות שלו, מה קורה בינך לשרית פולק?
"לא ידעתי שאני כזה מעניין, עד הסיפור של שרית. אין בינינו כלום חוץ מחברות אמיתית, נוצרה חברות בינינו בעקבות חבר משותף, הסתובבנו המון עם חבורה של אנשים וזה הפך לחברות אמיתית - ללא אינטרס מיני, אהבה אפלטונית. צילמו אותנו רוקדים צמוד, טענו שהייתה נשיקה, לא הייתה שום נשיקה, דיברתי תוך כדי תנועה, וגם רואים את זה. שרית היא בחורה מדהימה, אבל הקשר שלנו הכי חברי בעולם, היא מתייעצת איתי על אופציות וההיפך. לא היה בינינו שום דבר רומנטי מעולם, וגם לא יהיה".

מה כל כך הפריע לך בתגובות שקיבלת על הקשר ביניכם?
"התגובות הקשות, כמו: 'את מי הם מעניינים?', ושתברח ממני מהר. אני לא מיתמם ומבין שאלה החיים של אנשים בתחום הזה, ידעתי לאן אני נכנס, אבל אני אדם מאוד רגיש. יודע ומעיד את זה על עצמי וממשפט אני יכול לבכות. אני אולי נראה זכר אלפא חסין, אבל משפט קטן יכול לפגוע בי. במיוחד אם זה נוגע לאישיות שלי, וכשהופכים אותי לשחקן או גבר פלרטטן, בחיים לצורך העניין לא בגדתי באישה, לא בגדתי בגרושתי, אני אדם מאוד נאמן, הייתי בזוגיות 11 שנה ויצאתי רק לחיי רווקות. בימים האחרונים זה בכלל הסלים, גם הסיפור עם שרית. שיתפו גם סרטון שלי במסיבה מחבק מישהי וזאת בכלל המקעקעת שלי, ונוצרה תדמית של הבחור הלא רציני. הביקורת שאני פלייבוי, רודף שמלות - כן מפריעה לי, זה חורה לי הביקורות והמשפטים המכוערים".

אורי נגר, שרית פולק (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אם עסקינן בביקורת, מה קרה בינך לגיא איתן שעקץ אותך?

"אני מאוד אוהב את גיא איתן. הוא חבר טוב אבל הוא עשה חצי טעות. רצה לעשות תוכן מגניב ומצחיק אבל אני לא הכתובת. עד אותו פוסט לא הייתה לי בעיה איתו, היו לנו עקיצות הדדיות של שני זכרי אלפא למי יש יותר גדול, עד שזה עבר את הגבול. ברגע שאתה מעלה תמונה שלי ואומר שנראה כאילו אני יושב על דילדו זה לא סבבה, אז החזרתי לו באותו מטבע והוא התנצל ויישרנו קו יש דברים שלא עושים".

עם מי אתה לא בקשר מדיירי 'האח הגדול'?
לא ראיתי את העונה הזאת עד עכשיו. העונה הזאת הייתה מאוד קשה, למעט אנשים מאוד ספציפיים שאנחנו לא בקשר עד היום אתה מבין שהכל משחק ואף אחד שם לא אמיתי וכולם משחקים וזה מביך. פתאום אני מדבר עם אברהם. אני לא בקשר עם שניר ושי - לא ממקום רע, התנתקו דרכנו. היה עניין בבית שהתחלתי עם שי וזה יצא מפרופורציה. לפני כמה ימים ראיתי אותו ביום הולדת של לרה אני הכי מכבד אותו, היה חבר ילדות של אחי, והיום אנחנו שלום שלום ואין בינינו כלום".
אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


וליאל קוצרי שהפך לצ'ילבה שלך בבית?
"עם ליאל קוצרי אין לי שום קשר ואין לי עניין בבחור הזה. אין בו שום דבר שיכול להועיל הוא עסוק בלכלכך על כולם. עם כל השאר אני בקשר".

איך אתה עובר את הימים של המלחמה?
"יום אחרי המלחמה, פתחתי חמ"לים בדרום שאני הייתי אחראי עליהם, נתתי דחיפה וזה עבד. לא יכולתי לעשות מילואים. הייתי לוחם בגבעתי, לחמתי בעזה, אבל אז נפצעתי וירד לי הפרופיל. יש לי פלטינות ברגליים. לפני חודש וחצי ביקשתי להתגייס כחריג למילואים והתגייסתי לאוגדת עזה, זה היה מאוד קצר כי בדיוק כשהתגייסתי התחילו לשחרר מילואימניקים. התרומה שלי בחוץ הייתה גדולה מאוד. איבדתי חבר קרוב לפני שבועיים שנפל בקרבות ברצועה, טל שועה היה המאמן האישי שלי, השבוע הגעתי לאימונים בסטודיו אחרי חודש שלא הייתי הגעתי עם מאמן אחר שזה לא הוא. לא קל. יש לי חבר חטוף בעזה רני גווילי. כל אחד מכיר או איבד מישהו, כולם חווים את אותו קושי. יש תקופות שאני מצליח להשתחרר קצת ויש פעמים שאני מסתגר ונופל לבאסה".

מה הלאה? איך מתפרנסים? דקות התהילה של 'האח הגדול' אוזלות.
אני חושב שברוך השם אלוהים נתן לי שכל ישר. לא בניתי על 'האח הגדול', ידעתי שזה אקסטרא. התחלתי ללמוד משחק אצל גל אמיתי, ואני מאוד אוהב את התחום ואני טוב בזה ומקבל פידבקים טובים מהסביבה, ועשיתי גם איזו סצנה שהעלתי עם שרית פולק ואני רוצה למנף את זה לקריירה ומקצוע, משחק. בין היתר בלי קשר למשחק אני פותח עסק של יהלומי מעבדה. זה משהו שאני בונה אותו קיבלתי דוגמאות ואני בשלבי הקמה. אשווק בין היתר ברשתות לנשים, תביני יש לי 90 אלף עוקבים מתוכם 82 אלף נשים. אני ממש אוהב את התחום הזה, אני אוהב תכשיטים. זה תחום שעובד תמיד גם במלחמות וגם בחגים".
התגעגענו. אורי נגר (צילום: אור גפן)
התגעגענו. אורי נגר (צילום: אור גפן)