ביקור מרגש אתמול (רביעי) בבית החולים שיבא בתל השומר: זהבה שאול, אמו של אורון שאול שנפל בקרב בעזה לפני כעשר שנים, ביקרה את הזמר עידן עמדי שנפצע לפני עשרה ימים בלחימה ברצועת עזה. בין זהבה שאול ועידן עמדי נוצר בשנים האחרונות קשר קרוב ועמדי מסייע לשאול בהעלאת המודעות ובהסברה למען השבתו של בנה לישראל.

לביקור אתמול בבית החולים הצטרף גם יוסף בן חמו מטבריה שמסייע לשאול בפעילות ההסברה בשנים האחרונות. בן חמו סיפר שהמפגש היה מרגש. "בין עידן ובין משפחת שאול נוצר קשר קרוב וחזק. עידן מסייע ותומך ונענה לכל פניה. הוא מגיע ומשתתף בפעילויות שנעשות וביקר את זהבה בביתה כבר מספר פעמים".

זהבה, אמו של אורון שאול  (צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)
זהבה, אמו של אורון שאול (צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

"זהבה אומרת שהיא רואה בעידן בן נוסף שלה וכשנודע שהוא נפצע בעזה, שבו ועלו החרדות שלה והיא דאגה מאד לשלומו. היא אמרה שהיא מרגישה שוב כמו לפני עשר שנים. כשהבינה שעמדי מתאושש מהפציעה ביקשה לפגוש אותו וכשראתה אותו התרגשה וראו כמה היא שמחה לראות אותו". בן חמו אמר עוד: "כמה עוצמות, כמה רוח, כמה הוא חדור מטרה למען עם ישראל וכמה המשימה המקודשת שלקח על עצמו - המאבק לשובו של אורו (יחד עם שאר השבויים) - משמעותית וחשובה עבורו - גם בשדה הקרב וגם ממיטת חוליו".

עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)