הצצה לפרק נוסף בעונה השנייה של הסדרה ״נסרין״ בהוט הגיע אלינו. בשיחה פתוחה של נסרין קדרי עם יוסף חדאד, פעיל הסברה ערבי-ישראלי, שניהם מעלים את החששות שלהם בזמן המלחמה. נסרין פונה אל חדד ושואלת אותו: ״תגיד אתה לא מפחד? במדיה שואלים אותי ׳למה את לא מעלה סרטוני הסברה?׳. אני כל הזמן בפחד להגן על הילד שלי, על המשפחה שלי, על הבית שלי״. ומוסיפה: ״אתה בטח קיבלת איומים על החיים שלך״.

נסרין קדרי (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)
נסרין קדרי (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)

יוסף מגיב לה בהפתעה על חייו מאז השביעי באוקטובר: ״מהשביעי באוקטובר עד עכשיו לא קיבלתי כלום. לפני כן, הייתי מקבל באופן יומיומי. היה רק פוסט הסתה אחד שאפילו לא ידעתי עליו. איך ידעתי עליו? המשטרה התקשרה אליי ואומרת לי ׳אנחנו מטפלים בפוסט׳, אני שואל איזה פוסט. והם עונים ׳לא, יש איזו אחת בחורה מנצרת שאמרה שהיא רוצה המשפחה הזאת והזאת תפוצץ לך את הרכב ותהרוג אותך. אבל אנחנו מטפלים בה׳״. מיד אחר כך יוסף מוסיף בבטחון לנסרין: ״אם יש באמת איזשהי הסתה נגדך, אני מבקש ממך, תשלחי לי. אני אדע מה לעשות״.

יוסף חדאד (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)
יוסף חדאד (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)

חדאד עוד מעודד את נסרין ומנסה לעזור לה עם הפחדים: ״מי שיאיים עלייך בגלל מי שאת, ומה שאת, והדעות שלך, אני אומר לך: הוא ייעצר״. יוסף גם מוסיף על הקיצוניים בחברה הערבית ומדבר אלייה בערבית: ״נגמר הסיפור הזה של הקיצוניים ששולטים בנו, חלאס. אנחנו בצורה באמת חד משמעית, כולנו ביחד, צריכים לצאת בהודעה. יוצאים באמירה שכולם יסכימו עלייה. ׳חמאס זה ארגון טרור, חמאס זה דאע״ש. אנחנו החברה הערבית מגנים אותו ופועלים נגדו׳. אף ערבי בישראל לא יתנגד לאמירה הזאת״. נסרין מגיבה בסוף על הדברים של יוסף: ״הלוואי שהיה לי את הכוח ואת האומץ שיש לו. אני כל הזמן בביקורת על עצמי. ולהפך, אני הכי צריכה לשחרר את זה, ולהיות אני״. 

נסרין קדרי (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)
נסרין קדרי (צילום: באדיבות הוט,פארן סטודיו)