אחרי שאביבית בר זוהר ובן זוגה לשעבר קווין צרפתי החליטו לבטל את האירוסים, לחזור להיות ביחד לתקופה קצרה - ואז שוב להיפרד, בר זוהר חשפה הצהרה חדשה על חייה. זאת הפעם השישית שבר זוהר מבטלת אירוסים, ובעקבות הנסיבות והכיוון אליו הגיעה בחיים, הגיעה למסקנה שמדובר בסימן משמיים והגיע הזמן לשנות את ייעודה. בר זוהר החליטה שלאור אינספור כשלונות, נראה כי מוסד החתונה זה לא בשבילה. על כך היא דיברה באינסטגרם.

אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)

כך שיתפה את עוקביה: ״ניסיתי להתחתן כבר כל כך הרבה פעמים, וכל פעם זה התבטל. משום מה, תמיד רגע לפני החתונה זה מתבטל וזה לא קורה", אמרה והוסיפה בנימה של קבלה: "אז אולי הייעוד שלי זה בכלל לא להתחתן? אולי הייעוד שלי זה פשוט להמשיך להיות אביבית המאושרת, להיות אמא, להביא ילדים. מי אמר שחייב את ממסד החתונה? הרי 90 אחוז מתגרשים בדור של היום״. בעקבות הפרידה, לאחרונה בר זוהר עברה לדירה חדשה ואנחנו שמחים לשמוע שהיא חזקה יותר מתמיד. 

אביבית בר זוהר (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, בר זוהר וצרפתי יצאו במשך כחצי שנה עד שהתארסו באירוע מיוחד במרוקו. לאחר מכן, במשך שנה וחצי, הזוג לא קיים את אירוע האירוסין והחתונה. בקיץ האחרון, לאחר שנתיים של זוגיות השניים החליטו להפריד כוחות. בפעם האחרונה שהזוג נפרד אחת לתמיד, בר זוהר שיתפה על שברון הלב ואמרה: ״ניסיתי. ממש ממש ניסיתי. ניסיתי שוב ושוב ונתתי עוד צ'אנס, ושוב ושוב ושוב ושוב. אבל די", בשלב הזה כבר הגיעה לדמעות. 

אביבית בר זוהר על הפרידה מקווין צרפתי (צילום :אינסטגרם)