כוכב ״האח הגדול״ ליאל קוצרי פרסם היום פוסט מרגש באינסטגרם. אחרי שחזר לקשר עם אביו בעקבות המלחמה, ניכר כי דברים השתנו בחייו. בפוסט הוא שיתף שתי תמונות, האחת מהתקופה הנוכחית, והשנייה מלפני 7 שנים. הבדל גדול היה ניכר בין התמונות, ובעיקר הפער של המשקל. בתמונה השנייה, הישנה, קוצרי נראה בתת משקל, חיוור ובחדר כושר, כמי שמנסה בכוח להרזות ובו זמנית להישאר בכוח. כך הוא כתב בפוסט: ״לפני כמה שעות קיבלתי תמונה שלי מלפני כמה שנים שהפכה לי את הבטן. במבט לאחור - כל חיי נלחמתי במראה שלי, כל חיי נלחמתי להיות חלק מחלק מהקהילה שלי, חלק מהמשפחה שלי, חלק מהחבורה שלי פשוט להיות חלק. אף פעם לא נלחמתי על עצמי על להיות מאושר באמת מבפנים! לפני החיצוניות!״. 

ליאל קוצרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ליאל קוצרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד כתב באותו הפוסט: ״רק אנשים ׳שמנים׳ מילדות יוכלו להבין אותי! המחיר ששילמנו כדי לא להיות פסולים בעיני החברה רק כי אנחנו לא מידה 28 הוא ענק! אני זוכר ימים שלא הייתי אוכל! מרעיב את עצמי! משכנע את עצמי שהאוכל הוא רעל! רק כדי לא להשמין! הולך פעמיים ביום למכון כושר ורק כדי שיצוצו הקוביות בבטן! כי ככה בטוח אני אהיה אהוב וירצו להיות איתי… חשבתי שעם השנים זה ישתנה ומודל היופי יהפוך אחרת... והתבדיתי, גם היום הרושם הראשוני הוא ע״פ המראה שלך ואין זכר בכלל לאופי. וכן גם היום בשנייה הראשונה כשאני מתכתב עם גבר ההודעה השנייה שלו אחריי ה-׳היי׳ היא תשלח תמונה של הגוף״.

לבסוף קוצרי כתב את התחושות הכנות שלו בנושא: ״ואני, אני כבר עייפתי מלהוכיח את מה שאני לא! אני לא גוף! אני לא קוביות בבטן! אני לא שרירים! אני לא ישבן עומד! אני ליאל! ליאל שיש בו כל כך הרבה מעבר!!! הכתיבה הזאת כאן היא שחרור בשבילי, שחרור שיביא איתו אולי הבנה והשלמה שאני בדרך שבה אני צריך להיותֿ הבנה שאף פעם לא אהיה שלם עם הגוף שלי אבל בתקווה שאהיה שלם עם הנפש שלי!!!!״. התרגשנו.

ליאל קוצרי (צילום: אור גפן)
ליאל קוצרי (צילום: אור גפן)