הביצה ממשיכה להתרחב. הפעם סמסו מזל טוב לזמרת שירה גבריאלוב ובעלה זיו אלקובי, שהפכו בשבוע שעבר להורים לראשונה. בקיץ האחרון, לאחר שהוציאה אלבום חדש, בישרה גבריאלוב לעוקבים שהיא ובעלה מצפים להרחיב את המשפחה. בחודשים האחרונים בילה אלקובי במילואים וגבריאלוב טיפחה הריון מתקדם. כעת ההריון הגיע לסיומו כשגבריאלוב, בתו של הזמר הנודע מיקי גבריאלוב, ובעלה אלקובי לו נישאה לפני כשנתיים, הביאו לעולם יורשת עצר ראשונה.

שירה גבריאלוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שירה גבריאלוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כעת כבר יש שם נבחר, אז הכירו את נאיה. האמא הנרגשת שיתפה תמונות של הפעוטה הקטנה וכתבה: ״יקרא שמה בישראל, נאיה. עברנו מסע כל כך טהור וכל כך לא מובן מאליו ואין ספק שאת היצירה הכי יפה שלנו By far! תודה שבחרת באנו להיות ההורים שלך, אנחנו מאוהבים בך מעל הראש והעננים והגלקסיה כולה". התרגשנו. 

גל הבייבי בום שממשיך לפקוד את הביצה המקומית שלנו, מסרב להרפות. בסוף השבוע האחרון חשפה כתבת "חדשות 13", חן זנדר בשידור חי כי היא נמצאת בשיאו של הריון ראשון ומרגש במיוחד שמגיע לאחר תקופה קשה מאוד, בה איבדה זנדר את אחותה נועה ז"ל בטבח ברעים. המאורע המרגש נחשף כשקובי מחט, שהגיש לצדה של זנדר , הודיע כי יש בשורות טובות באוויר והעביר את השרביט לכתבת שחשפה את הבטן המתפתחת שלה. מזל טוב!

חן זנדר (צילום: חדשות 13)
חן זנדר (צילום: חדשות 13)