כוכב הריאלטי אייל ברקובר שהשתתף בשלל תוכניות, ביניהן ״הישרדות״ ו״האח הגדול״, ויכל לגנוב בקלות ממייקל לואיס את התואר האיש והקוביות, עשה הסבה מקצועית מפתיעה במיוחד. כעת ברקובר שהיה מאמן כושר במקצועו, נושא תואר חדש ומהיום הוא טייס מקצועי. זאת לאחר שנרשם לאקדמיה ללימוד טיס בוושינגטון די.סי, טרום המלחמה, במטרה לעשות הסבה ולהפוך לטייס.  

באמצע אוקטובר, בעיצומה של המלחמה עזב כוכב הישרדות לארצות הברית לתקופה של 3-4 שנים, ואתמול (ראשון) כבר קיבל רישיון טיס ראשון למטוסים קטנים: Piper PA-28 ו- Cessna 172. זאת רק ההתחלה, הדרך עוד ארוכה למספר שנים קדימה לקבלת רישיון על מטוס סחר גדול. אז רגע לפני שאתם מנסים את מזלכם עם הטייס המפורסם והשרירי, נבשר לכם שהוא גם חוזר לעולם הרווקים כשנפרד רגע לפני שעזב את ישראל, מזוגתו בשנתיים האחרונות. 

כזכור, ברקובר עזב את הארץ והפך לכוכב גדול בפרו שדרום אמריקה. לאחרונה הוגשה נגדו תביעת ענק בגין לשון הרע. השחקן ואיש הטלוויזיה הפרואני, אלפרדו בנווידס הגיש נגד ברקובר תביעה בעקבות האשמות חמורות שכתב נגדו ברשת החברתית x. בציוץ הכוכב הישראלי האשים את הכוכב הפרואני האשמות חמורות, וכך כתב בטוויטר: ״אלפרדו ערך מסיבות עם נערות קטינות עם אנשים מהסדרה ׳בינבונדיה לה טארדה׳. אני אומר את זה כי הם הזמינו אותי כשהייתי ׳חבר׳ שלהם. מסיבות עם הרבה סמים והרבה משקאות, אני עדיין לא יודע למה אין תלונות. אולי הם שילמו שוחד״. תגובתו של בנווידס הגיעה לאחרונה באינסטגרם, שם הוא הפריך את ההאשמות וביקר את התקשורת שהפיצה את התוכן ללא הוכחות. התקרית קיבלה תפנית משפטית לאחר שהוגש נגד ברקובר תביעה.