הזמר עומר אדם קיבל אתמול (ראשון) פרס יקיר העורף, על פעילותו בעורף לטובת הלחימה. כעת הכוכב חושף שהפרס גרם לו לבכות ולהתפרק אחרי הרבה זמן שלא, בכי של אושר ושל עצבות. כך הוא כתב: ״אתמול בערב קיבלתי את פרס יקיר העורף מההסתדרות הציונית ואני רוצה להגיד כמה תודות, אבל רגע לפני זה אני רוצה לשתף אתכם ברגע פרטי - הרגע שבו קיבלתי את ההודעה על הזכייה, שלחתי הודעה לאמא ואבא שלי ולא אשקר אבל התחלתי לבכות. התפרקתי אחרי הרבה זמן. זה היה בכי של צער על המלחמה הזו, אבל גם של התרגשות, גאווה ותודה״. 

View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

אדם עוד אמר ושיתף על המיזם שהרים ולא לבדו: "הפרס הזה לא שלי בלבד. הוא שייך לכל אלפי המתנדבים שהגיעו כל יום, תחת כל תנאי מזג אוויר, עם או בלי אזעקות לתת יד בחמ”ל שפתחנו. הפרס הזה שייך לאלה שעזרו לנו להגיע לכל פינה בארץ, ממטולה ועד אילת, לכל החברות, רשתות מזון, אנשי עסקים ויחידים, נהגים ומתנדבים רבים שהצטרפו אלינו. כולנו התאחדנו במטרה אחת - לעשות טוב, לתת מעצמנו למען העם שלנו״.

פרס אות גיבורי ישראל, עומר אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
פרס אות גיבורי ישראל, עומר אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד כתב על המלחמה: ״כשפרצה המלחמה החלטתי שאני חייב לתרום, לעשות משהו משמעותי כמו רבים אחרים אז חייגתי לשותף החסדים שלי נועם נזרי ויחד פתחנו את החמ”ל בחצר של סבא שלי, מתוך תקווה לסייע ולתמוך בכל דרך אפשרית. בהתחלה, היינו רק כמה אנשים בודדים ולא באמת ידענו מאיפה להתחיל, אבל כשאתה עוסק בטוב, הדברים פשוט קורים. אנשים פשוט נרתמו והתחילו להגיע ואיתם גם התרומות ודיוק הצרכים והמשימות. הפכנו את החמ”ל למוקד פעילות ללא הפסקה למען חיילים, מפונים, מחוסרי דיור, הסעות ועוד״.

מתנדבים בחמ״ל של עומר אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מתנדבים בחמ״ל של עומר אדם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

הזמר הנרגש סיים בתודות בין היתר לסבא שלו לקח חלק פעיל במיזם: "אני חייב תודה מיוחדת לצוות הניהול בהתנדבות של החמ”ל, שהפכו כל יום למשימה מוצלחת ויעילה - ולסבא שלי שהגיע כל בוקר ראשון ויצא בלילה אחרון – אתם, שאר המתנדבים הרבים, הצוות שלצידי והמשפחה, כולכם שחקני נשמה ענקיים. כמובן, תודה אישית למרים פרץ, שהעניקה לי את הפרס, את אשה מעוררת השראה והיה לי כבוד עצום לקבל ממך את ההודעה ואת הפרס עצמו. מאחל לכולנו שלא רק בתקופות קשות כאלה נזכור את הערך האמיתי של האחדות והחיבור בינינו, כי הכוח של עם ישראל בא לידי ביטוי ביכולת שלנו לעמוד יחד, לתמוך אחד בשני, ולעשות טוב". 

עומר אדם, מרים פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עומר אדם, מרים פרץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)