ג׳ודי ניר מוזס זועמת על רקע הדיווחים כי אושר תקציב נוסף של 60 מיליון שקלים למטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשמנגד, קוצץ תקציב פיתוח הנגב והגליל. מוזס מפנה אצבע מאשימה לאשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו ובסטורי שהעלתה, בו נראים ראש הממשלה ורעייתו צועדים על מדרגות כניסה למטוס, כתבה: ״במקום לתת למילואימניקים שנלחמים, לבעלי עסקים, שהמלחמה הרגה אותם, היא רוצה שדרוג מטוס״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ודי ניר מוזס נגד הזוג נתניהו וניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ודי ניר מוזס נגד הזוג נתניהו וניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שניר מוזס לא הסתפקה בזה ופתחה חזית עם ניקול ראידמן, חברתם הטובה של הזוג נתניהו ומי שבדרך כלל מגבה את ראש הממשלה ורעייתו בפומבי. כך כתבה מוזס: ״אחר כך ניקול ראידמן תגיד ששרה בוכה כל הזמן, עצובה, או משהו כזה, ותצפה שיאמינו לה. ניקול יקירתי יודעת שאני אוהבתותך אבל יאללה, מספיק עם שיווק המסכנות המזויפת של ראשת הממשלה״. אם המסר של ניר מוזס לא היה מספיק חד וברור, על הסטורי התוקפני היא הוסיפה את שירו של אוהד חיטמן, "מפלצת".

ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)

ראידמן אגב, ביקרה את הזוג נתניהו ביום שבת האחרון בביתם שבקיסריה, וכשיצאה משם בדרכה לרכבה, נתקלה המעושרת במשפחות החטופים שעמדו והפגינו מחוץ לביתו של ראש הממשלה. הכוכבת עצרה לשוחח עם המשפחות ולשמוע את כאבם, כשבין הדיווחים נכתב שהיא שיתפה את משפחות החטופים שהגברת נתניהו בוכה בביתה ונמצאת במצב רוח לא טוב. מטעם מקורביה של ראידמן הכחישו את הדברים וטענו שהדברים לא נאמרו מעולם. 

שרה נתניהו, ניקול ראידמן (צילום: אמיר מאירי)
שרה נתניהו, ניקול ראידמן (צילום: אמיר מאירי)