מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל ז"ל בשבעה באוקטובר, ונמצאת בהריון שני מתקדם, לא צריכה לספק סיבות של שינויים הורמונליים או כאב של שכול לפרץ הדמעות שתפס אותה הבוקר ברכבה. ההודעה של דובר צה״ל על נפילתם של21 חיילי מילואים בעזה, מצאו את אדם בדרכה לצילומים והיא נותרה ברכבה בוכה על אותן משפחות שדפקו על דלתות ביתם לבשר להם את הבשורה הקשה מכל, והזדהתה עימם כשחזרה אחורה ליום שבו בישרו על מותה של מפל אחותה. 

מעיין ומפל אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)
מעיין ומפל אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)

אדם שיתפה תיעוד שלה בוכה ברכב וכתבה: ״אמורה להתחיל יום צילום ולא מצליחה לצאת מהרכב, אין לי אוויר מרוב כאב, רק מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה״. מדובר בשבוע קשוח רגשית עבור המגישה המצליחה, שהזדעזעה גם מינון מגל לאחר התבטאויותיו המקוממות על פסלי הבודהה שהונחו במסיבה ברעים ותקפה אותו בחשבון האינסטגרם שלה.

מעיין אדם על נפילת 21 הלוחמים בח'אן יונס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על נפילת 21 הלוחמים בח'אן יונס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אדם היא לא היחידה שכואבת את כאבם של 21 הנופלים ביום הטרגי הזה. כוכבים רבים שיתפו את התחושות הקשות שלהם, ביניהם גם יוצא "הישרדות", טל מורד, שבעצמו לחם בקרבות בלב עזה ויצא משם רק לאחרונה, שכתב על חברו לנשק איליי לוי שנפל במארב בח'אן יונס: "איליי היקר, אני מבטיח לך שנזכור את הדברים הטובים כמו שהיית רוצה. את החיוך הנבוך, הצחוק שלך וכמובן את החוזק, העוצמה והצניעות שהיו בך. אוהבים אותך בן אדם". 

טל מורד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טל מורד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)